Dacia sandero in renault clio: Ko odpadejo prav vsi predsodki
Avtomobilska zgodovina nas uči, da so bile različne priključitve manjših avtomobilskih proizvajalcev večjim bolj kot ne zgodba o uspehu. Le tu in tam najdemo kakšen primer, ko so se pod novim lastništvom povsem in dokončno izgubile, večinoma pa so se tako imenovane manjše znamke pod okriljem večjih pobrale, počasi pridobivale svoj krog kupcev in sčasoma spet zasijale v polnem sijaju. Šolski primer takšnega dosežka je romunska znamka Dacia, ki jo je Renault od leta 1999, ko jo je prevzel in nato vanjo vložil milijarde evrov, ne le vrnil med žive, temveč jo do danes utrdil med najbolj zanesljivimi znamkami na trgu, ki strogo sledijo svoji strategiji dostopnih avtomobilov in dosegajo stalno rast. Če so tako še pred leti nad njo številni vihali nos, smo zdaj že prišli do tega, da jo jemljejo precej bolj resno; če je pred leti dejansko kljub temu, da je šlo za solidne avtomobile, svojo nizkocenovnost vseeno precej očitno izkazovala, z najnovejšimi generacijami njenih vozil ni več tako. Kronski dokaz je novi mali avtomobil segmenta B sandero, ki smo ga tokrat primerjali z njegovim »naravnim« Renaultovim tekmecem in na neki način vzornikom cliom. In bili znova prijetno presenečeni.
Dacia sandero (levo) v novi generaciji odprtih ust pusti vse, ki vihajo nos nad to romunsko znamko, medtem ko sicer odličen clio s pogonom na plin ne prepriča.
O cliu pete generacije ne gre izgubljati besed. Gre za lanski slovenski avto leta, daleč najboljši clio doslej, ki je odpravil predvsem tisto težavo, ki smo jo pri ...
Zagovornik načela enakosti Miha Lobnik v letnem poročilu o delu v letu 2023, ki ga je predal DZ, ugotavlja, da so diskriminatorne obravnave vsak dan...
Konec lanskega novembra so v Severni Makedoniji umorili štirinajstletno Vanjo Gorčevsko, v dejanje pa naj bi bil zaradi pogoltnosti vpleten tudi njen...
Danes bo po nižinah v notranjosti sprva oblačno ali megleno, čez dan pa bo delno jasno s spremenljivo oblačnostjo. Več jasnine bo na severovzhodu, je...