Panasonic že zdaj dobavlja baterije ameriškemu proizvajalcu električnih avtomobilov Tesla. Da bi zmanjšal odvisnost od Američanov, pa krepi tudi lastna partnerstva. Novo podjetje z več kot 5000 zaposlenimi bo v 51-odstotni lasti Toyote, preostanek bo imel Panasonic, so danes sporočili iz obeh podjetij.

Podjetje v skupni lasti dokazuje, da želita postati japonski družbi bolj pomembna globalna igralca na trgu baterij za električne avtomobile. "Baterije, kot rešitev za zagotavljanje energije avtomobilom in različnim drugim oblikam mobilnosti ter kot rešitev za različne oblike okoljskih vprašanj, bodo po pričakovanjih igrale osrednjo vlogo v prihodnji družbi," sta podjetji zapisali v skupnem sporočilu za javnost.

Pri Toyoti načrtujejo, da bodo do leta 2025 povečali delež od prodaje električnih avtomobilov v svojih celotnih prihodkih na 50 odstotkov.

Panasonic je danes objavil tudi devetmesečne poslovne rezultate. Med lanskim aprilom in decembrom je prodal za preračunano 47,8 milijarde evrov svojih izdelkov, kar je 5,4 odstotka manj kot leto prej. Čisti dobiček se je predvsem zaradi manjšega plačila domačih davkov povečal za 2,6 odstotka na 1,5 milijarde evrov, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.

Vodstvo koncerna je ob tem kljub izbruhu koronavirusa na Kitajskem potrdilo predhodne napovedi o 300 milijardah jenov (2,5 milijarde evrov) čistega dobička v poslovnem letu, ki se konča z marcem. Analitiki so pričakovali 295,14 milijarde jenov.