Evropski logistični tokovi: Luka Koper obstane ali pade na drugem tiru
Logistika je najbolj dobičkonosna dejavnost na svetu. Sosednje države se borijo, da bi zase pridobile čim večji del logističnega kolača, zato gradijo logistične centre in železniško infrastrukturo, po kateri bodo logistične tokove speljale mimo Slovenije. Če drugi tir med Divačo in Koprom ne bo zgrajen do leta 2026, bo Koper sčasoma postal obrobno jadransko pristanišče.
Luka Koper je lani pretovorila 22,8 milijona ton tovora, ki ga je v zaledje odpeljalo 22.329 vlakov in kar 337.940 tovornjakov. (Foto: Bojan Velikonja)
Pred slabim letom sta italijanska in kitajska vlada v Rimu podpisali odmeven dogovor o trgovinskem in infrastrukturnem sodelovanju, ki je začrtal temelje nove sviln...
V Benetkah so bombni tehniki danes uspešno deaktivirali večjo bombo iz druge svetovne vojne, ki so jo januarja našli med popravilom kanalizacije. Med...
Vlada je danes sprejela sklep, na podlagi katerega se bo država lotila sprememb državnega lokacijskega načrta za drugi tir med Divačo in Koprom, tako...
V Bruslju so po zbranih informacijah že pred meseci pričakovali, da bo koroška Slovenka, nekdanja avstrijska evroposlanka Angelika Mlinar, postala v...
V Lendavskih Goricah je bila prva dražba premoženja nekdanjega prvega moža Luke Koper Roberta Časarja zaradi prisojenega dolga upravljavcu koprskega...