Kritika razstave Boljši jutri: Tople grede iz zbitih oken, spontana arhitektura, ki jo mesto izganja
Nagrajenka natečaja Galerije Photon Aleksandra Nowysz se tokrat predstavlja s fotografsko razstavo Boljši jutri, kar je tudi ime mestnega vrta na Poljskem. Fotografije predstavljajo mestne vrtove in plodove, ki so videti zelo bio, skrite vrtove, ki so postala zatočišča pred urbanim tempom. Digitalno obdelane fotografije delujejo kot virtualni svetovi, nekakšne utopije, ki bi nemara lahko v prihodnosti pomagale preskrbeti lačne meščane ali vsaj ponuditi boljšo alternativo gensko spremenjeni in s pesticidi izpopolnjeni hrani v naših hladilnikih. Ti vrtovi so torej nekakšni meditativni in poetični prostori, ki jih letni časi še kako zadevajo, v nasprotju s siceršnjimi urbanimi prostori, ki živijo v nekem od vremena neodvisnem času. Zato fotografinja vrtove predstavi kot neke notranje prostore duše, zatočišča bogatih občutij, kamor se gledalec lahko skrije in najde svoj mir.
Nagrajenka natečaja Galerije Photon Aleksandra Nowysz (desno) se predstavlja z razstavo Boljši jutri. (Foto: Damjan Moze)
»Oltarno« podobo z biobreskvami na prtu lahko vidimo kakor odo naravi in spominu na naravne plodove in njihov resnični videz, ki jih industrijsko kmetijstvo selekc...
Ibsenova simbolistična drama Gospa z morja se zdi vsaj na površni pogled trdno zasajena v prostor in čas skandinavskega podeželskega mesteca ob koncu...
Ena največjih privlačnosti inštrumentalne rockovske glasbe je zagotovo ta, da aktivnemu poslušalcu dopušča ne(pre)šteto število interpretacij. Govor...