Iz FAA so prav tako sporočili, da še niso dokončali pregleda vseh sprememb letal 737 max in programov urjenja pilotov. FAA bo sama izdajala potrdila novim Boeingovim letalom, dokler podjetje ne bo zagotovilo ustreznih kontrol kakovosti in procesov certifikacije, in dokler njegovi postopki ne bodo ustrezali vsem standardom regulatorja.

Boeing se je s tem strinjal, saj mu drugega ne preostane, če želi letala 737 max vrniti v zrak po nesrečah v Indoneziji in Etiopiji, v katerih je umrlo 346 ljudi. V družbi pričakujejo, da bo FAA prizemljitev letal 737 max preklicala do konca decembra, pregled novih postopkov urjenja pilotov pa naj bi bil dokončan januarja 2020.

Boeing bo moral najprej izvesti še poskusne polete s predelanimi letali in urjenje pilotov v simulatorjih, najprej pa dobiti potrdilo, da so spremembe računalniške opreme, ki je bila kriva za nesreči, ustrezne.