Velika nagrada Rusije v Sočiju, kjer je steza za formulo 1 speljana med objekti, zgrajenimi za olimpijske igre, je dejansko tretja dirka v koledarju v mestu, ki je gostilo tudi olimpijske igre. Pred njim sta bila to Montreal leta 1976 in Barcelona leta 1992. Soči bi lahko v marsičem spominjal na razburljivo dirko v Singapurju. Na njej je Sebastian Vettel prekinil 22 dirk dolg post, Ferrari pa je na njej prvič po dirki na Madžarskem leta 2017 slavil dvojno zmago.

Charles Leclerc je sicer po dirki vidno nezadovoljen komentiral dejstvo, da je zaradi odločitve ekipe izgubil zmago, a se je nato kmalu pomiril: »Sebastianov zgodnejši postanek je prinesel veliko več, kot so naši strategi sprava načrtovali.« Šef Ferrarija Mattia Binotto pa dodaja, da je sicer res, da ima dirkač v boljšem položaju prvi možnost izbire postanka, a morali so se zaščititi proti Verstappnu, ki je bil stalna grožnja. Pravzaprav so za to žrtvovali Vettla, a na koncu se je to obrnilo ravno njemu v prid. Nekdanji šef ekipe prvakov Ross Brawn pa je povedal, da je Vettlova zmaga dobra za celotno formulo 1, posebej pa za Charlesa Leclerca. Verjetno se to sliši malce nenavadno, a Monačan je zdaj zares okusil »slast zmage« in postal dobesedno lačen novih triumfov. »Tako tudi mora biti, zdaj se bo na vsako dirko odpravil izključno po zmago, že v Rusiji bo tako. Steza je podobna Singapurju in ne vidim posebnega razloga, da Ferrari spet ne bi bil hiter,« je dodal Ross Brawn.

Dirka v Rusiji bo tudi sicer polna simbolike, saj je na njej od leta 2014 na prav vsaki dirki nastopil ruski dirkač. Edini tak sloves do zdaj uživa tudi VN Velike Britanije z vsaj enim britanskim dirkačem za volanom. Poleg tega bo 36. krog letošnje preizkušnje hkrati tudi 300. krog VN Rusije v njeni zgodovini. Pri Mercedesu so lahko do zdaj z dirko v Rusiji zadovoljni, saj je Lewis Hamilton edini aktivni dirkač, ki je v Sočiju zmagal večkrat. Natančneje, kar trikrat, po enkrat pa sta slavila Bottas in Rosberg. A zadeve se v zadnjem času za srebrne zelo zapletajo. »Steza nam je v preteklosti dobro ležala, zadnjih sedem dirk pa je pokazalo, da moramo napredovati na vseh področjih, da bomo lahko spet zmagali. Tekmeci so v naletu, o tem ni dvoma,« je povedal vodja ekipe Mercedes Toto Wolff. Še več, v kvalifikacijah imajo srebrni kar nekaj težav, te pa so v Sočiju zelo pomembne. Še nikoli namreč dirke ni dobil dirkač, ki bi jo začel s slabšega kot tretjega startnega mesta. In prvi krog je po navadi tudi naravnost peklenski, na vseh dosedanjih dirkah se je 50 odstotkov odstopov zgodilo v prvem krogu dirke. Lewis Hamilton se tudi zaveda težje naloge, saj neprestano poudarja, da naslov prvaka še ni v njegovem žepu. Sicer pred moštvenim tovarišem Bottasom, ta je drugi v skupni razvrstitvi, vodi s 65 točkami prednosti, Leclerc pa za njim zaostaja že za 96 točk. »Ferrarijeva forma zame ne pomeni nobenega drugačnega pristopa do dirke. Vedno sem govoril, da ne smeš niti za trenutek pomisliti, da je naslov že tvoj, če vodiš z udobno prednostjo. Vse dosedanje letošnje zmage niso bile lahke. Ferrari je ogromno napredoval, mi pa malo manj.« Z drugimi besedami, pri Mercedesu zdaj vedno bolj s strahom spremljajo Ferrarijevo garažo, saj se zavedajo, da hitrost rdečih vseeno ni naključje. »Mogoče so imeli celo sezono boljši dirkalnik, le da tega niso uspeli ujeti v pravem trenutku. To jim zdaj uspeva, mi pa ne smemo le opazovati, kaj se dogaja,« še svari Lewis Hamilton.

In še ena zanimivost spremlja letošnjo dirko v Sočiju. Robert Kubica je edini aktivni dirkač, ki na tej stezi ni še nikoli nastopil. Tudi Antonio Giovinazzi na tej dirki sicer ni vozil, je pa lani kot testni voznik odpeljal petkov prosti trening, torej stezo vseeno sorazmerno dobro pozna.