Predstavljal je luksuz na štirih kolesih. Nič drugače ni danes, saj je superb zastavonoša češke znamke, svojo novo pot pa je začel leta 2001. Danes je sopomenka superba predvsem prostornost, ki ji med podobno velikimi štirikolesniki na trgu ni para.

55 KM (40 kW)

je bila moč 2,5-litrskega motorja v prvem superbu, katerega proizvodnja se je začela poleti 1935.

5,2 m

je bila dolžina različice 3000 OHV, njena medosna razdalja je bila 3,3 metra, poganjal jo je 85-konjski motor.

113

legendarnih superbov so izdelali do leta 1939, med njimi je tudi omejena serija z osemvaljnim motorjem.

4

vrata v limuzinski različici je imel superb prve generacije, karavana so predstavili v drugi z letom 2008.

Superb je uspešen model, ki ima največ kupcev na Kitajskem. Naše stranke so v največji meri podjetja. Limuzina je priljubljena na vzhodu, karavan na zahodu. Dve tretjini kupcev se odločita za dizelski motor, četrtina vseh superbov je obarvana v črno. Spremembe novega superba niso dramatične, saj si jih stranke niso želele.

- Jens Katemann, Škoda

Z nagradami je superb na ti

Tretja generacija superba se je odlično odrezala na številnih testiranjih in tekmovanjih. The Telegraph je tako superba ocenil z 9 točkami od maksimalnih 10, Auto Express z maksimalnimi petimi, na vzporednih testih Auto Bilda in Auto Expressa pa je premagal mercedesa razreda E in volkswagna passata. Superb je postal tudi avto leta na Češkem in v Makedoniji, leta 2016 pa je bil razglašen tudi kot družinski avto leta, postal je tudi finalist izbora svetovni avto leta.

4 zvezdice (****)

je na prvih trčenjih EuroNCAP za varnost potnikov leta 2003 dobil superb, na vseh poznejših, tudi leta 2015, pa maksimalnih pet.

4,8 m

je bila dolžina prve generacije, druge 4,84 in tretje 4,86 metra.

136.000

superbov prve generacije so kupcem dostavili med letoma 2001 in 2008. V drugi generaciji med letoma 2008 in 2015 so jih prodali 600.000.

5- in 6-stopenjski

ročni menjalnik sta bila na voljo v prvi generaciji superba, prav tako tudi 5-stopenjski samodejni.

Leta 2008

so v Ženevi prvič predstavili drugo generacijo superba, ki je v najmočnejši različici 3,6 FSI imela pospešek do stotice v 6,5 sekunde.

Leta 2015

so superba uporabili kot sodniški avto na dirki po Franciji.