Na vzporedni test smo tokrat popeljali karavanski različici obeh, ki spadata med največje tovrstne avtomobile na evropskih cestah – superb z dolžinsko mero 4,86 metra sicer ni povsem pri vrhu, je pa tam 10 centimetrov daljši A6. In ali se (recimo temu) ljudski (a le pogojno, tako velik avtomobil pač to nikdar ne bo v pravem pomenu besede) in prestižni pogled na veliki karavanski avtomobil med seboj razlikujeta? Na kratko: se. Čeprav je superb zares odličen avto, ki mu ne moremo očitati dobesedno nobene resne napake, je pri audiju A6 praktično vse dvignjeno še na toliko višjo raven, da se razlika občuti pri domala vsaki podrobnosti – a le dokler na vse skupaj gledamo s stališča udobja in kakovosti. Tu ni tako kot pri, na primer, vrhunskih in najbolj vrhunskih glasbenih sistemih in zvočnikih, med katerimi razliko, pa čeprav je ta lahko v ceni tudi dva- ali trikratna, slišijo res največji ljubitelji. Ne, ni treba biti strokovnjak, da se opazi in občuti razliko v kakovosti materialov, v udobju sedežev, med vožnjo... Še enkrat – superb je pri vsem res vrhunski, med najboljšimi med primerljivimi znamkami, a Audi tu pač vse skupaj dvigne na raven, na kateri je le peščica znamk. Kljub temu da imata avtomobila enako močan 2-litrski turbodizelski motor s 190 konji oziroma 140 kilovati in domala enake ali vsaj zelo podobne tudi vse druge številčno izmerljive karakteristike (pospešek do stotice A6 7,9, superb 7,8 sekunde, končna hitrost 224:233 km/h, poraba goriva 7,2:6,9 litra na 100 kilometrov, pri audiju višja bržčas tudi zaradi štirikolesnega pogona...), občutka, kot ga med vožnjo pričara A6, superb enostavno ne zmore. Pa bomo spet dodali – čeprav je sicer odličen avto. A pri A6 je, sploh če med možnostmi načina vožnje izberemo tisto, ki je nastavljena s poudarjenim udobjem, vse skupaj skorajda tako, kot bi lebdeli na leteči preprogi. Kljub temu da vemo, kakšne so slovenske ceste!

A brez skrbi, je tudi področje, pri katerem je superb v prednosti. To pa je prostornost. Kljub sedem centimetrov krajši medosni razdalji (284:291 centimetrov) je prostora na zadnji klopi škode namreč občutno več, enako velja tudi za njen prtljažnik (v osnovi 660:565 litrov). Na tem mestu tako lahko le ponovimo pred časom zapisane besede: superb na področju prostornosti presega vse meje pričakovanega, z izjemo največjih podaljšanih luksuznih limuzin pa toliko prostora na zadnji klopi kot ta avto ne ponuja noben.

A ker je kljub zapisanemu v zadnjem odstavku treba dodati, da je audi A6 tudi zadaj vseeno udobnejši, čeravno ne toliko prostoren, bi bil do te točke med dvema odličnima avtomobiloma zmagovalec jasen. Audi ima vse skupaj pač na toliko višji ravni. A tu se vmeša še zdaleč ne nepomemben podatek – cena. Pri tej je na mestu vprašanje: je A6, kljub temu da je boljši avto, tudi toliko boljši, da upraviči razliko slabih 23 evrskih tisočakov? A6 avant 2,0 TDI ultra quattro bussiness S tronic namreč stane 58.020, škoda superb combi 2,0 TDI DSG style pa 35.192 evrov. Pri tem je res tudi, da audi ponuja še štirikolesni pogon, s katerim bi bil superb dražji za 2500 evrov, in nekaj več opreme, tudi takšne, ki je pri Škodi sploh ni na voljo. A vseeno je razlika, kakor koli obrnemo, še vedno za zelo dober avto golfovega razreda. Ja, (vsaj) takšna so pač razmerja med ljudskim in prestižnim... Odgovor na vprašanje pa sledi v sklepu.