Na nemški cestah je v začetku letošnjega leta vozilo okoli 64,8 milijona v Nemčiji registriranih vozil, kar je okoli milijon vozil oz. 1,6 odstotka več kot v začetku lanskega leta. Od tega je bilo 47,1 milijona osebnih vozil oz. 1,3 odstotka več kot lani, je v začetku meseca objavil nemški zvezni urad za cestni promet KBA.

Vozil z bencinskim motorjem je bilo 65,9 odstotka vseh oz. 42,7 milijona, kar je 1,9 odstotka več kot lani, vozil z dizelskim motorjem pa 32,2 odstotka vseh oz. 20,9 milijona, kar je 0,5 odstotka manj kot lani.

Število električnih vozil se je povečalo za 54,4 odstotka na nekaj manj kot 83.200, število hibridnih osebnih vozil za 44,2 odstotka na 341.400, število priključnih hibridov za 50,8 odstotka na 67.000. Vozil na utekočinjen naftni plin je bilo 395.600, kar je 6,1 odstotka manj, vozil na zemeljski plin pa 80.800 oz sedem odstotkov več kot lani.

Število vozil z motorjem euro 6, kar je z vidika izpustov trenutno najčistejši razred, se je povečalo za 33,1 odstotka na okoli 12,4 milijona (od teh je bilo okoli 813.000 vozil standarda euro 6d-temp in 180 vozil najnovejšega standarda euro 6d). Delež vozil z motorjem euro 6 je porasel na 26,3 odstotka. Kljub zmanjšanju je še vedno največji delež vozil z motorjem euro 4 (28,4 odstotka) in euro 5 (27,1 odstotka).

Povprečna starost vozil se je zvišala. Potem ko je bila v začetku lanskega leta 9,4 leta, je bila v začetku letošnjega 9,5 leta. Število vozil, starejših od 30 let, se je povečalo za 12,1 odstotka na okoli 756.600.