8. januar je rojstni dan kralja rokenrola Elvisa Presleyja, zato bo koncert posvečen njemu. Kako je njegovo ustvarjanje vplivalo na vašo glasbeno pot?

Na mojo osebno glasbeno pot je Elvis vplival predvsem s stilom glasbe in življenja, zaradi svobodnjaštva in načina razmišljanja brez predsodkov. Bil je začetnik rokenrola in začrtal smernice ogromnemu številu svetovnih glasbenih legend. Zapustil je ogromno dediščino in po njem se še danes zgledujejo tisočeri glasbeniki. Tudi jaz.

Zakaj ste se odločili prav za obujanje zlatih časov Vegasa in tamkajšnjih igralnic?

Vsi trije smo ljubitelji starega zvoka, zabave in glasbenih ikon Las Vegasa, časa, ko sta glasba in njeno bistvo pomenila več, kot pomenita danes. Vse skupaj je sčasoma postalo izključno posel. Mi pa se veselimo glasbe. Petja, interpretacije, dobre kemije in globljih občutkov, ki jih Trip To Las Vegas zagotovo prinaša.

Česa vse se lahko pred koncertom veselimo mi?

Zanimive kombinacije treh zelo različnih izvajalcev in zelo drugačnega koncerta. Česa takšnega pri nas še nismo slišali. Seveda ne bomo pozabili na smeh, nostalgijo in solze. Neverjetno se ujamemo, ne samo glasbeno, ampak tudi zasebno, kar je očitno tudi na koncertih.

Prepletale se bodo melodije jazza, bluesa, soula, rocka in swinga. Vam je katera od teh zvrsti še posebej blizu?

Meni osebno je najbližje rock. Zadnje čase se odlično počutim v swingu, tudi blues rock mi je blizu. Kot naročeno pa sta mi soul in jazz približala prav Oto in Uroš, kar me še posebej veseli in se zato z njima na odru počutim več kot odlično.

V širši izvedbi projekta se vam bo pridružil Vid Valič.

Ja, Vid je češnja na torti. Na prvem skupnem koncertu je presegel vsa moja pričakovanja. kljub temu da poznam njegove kvalitete, ga cenim in spremljam že od začetka in ga tudi zasebno dobro poznam. Toliko, kolikor se med našimi koncerti nasmejim njegovim šalam, se zelo redko. Ne samo jaz, tudi Oto in Uroš, skupaj s celo dvorano. Vid poskrbi, da je dvorana ves čas dobre volje in nasmejana, večkrat tudi do solz.

Kakšna je dobra publika?

Takšna, ki jo izvajalec pripravi do tega, da mu prisluhne.

Slovenska javnost vas večinoma pozna po nastopih na Evroviziji. A glasbe ne le izvajate, ampak tudi komponirate in aranžirate, poleg kitare in bas kitare pa igrate tudi klavir.

Marsikdo ne ve, da sem skoraj vse svoje skladbe, ki jih slišimo na radiu, spisal sam. Zadnje čase se veliko posvečam tudi programiranju, aranžiranju in produkciji glasbe. Sicer je to dokaj zamudno, a me neizmerno veseli. Razumem glasbeno harmonijo in teorijo, zato se včasih kar težko spravim stran.

Kakšne prednosti in slabosti prinaša takšno večplastno ukvarjanje z glasbo?

Mogoče je manjša slabost to, da se osredotočenost porazgubi na več področij. Tisti, ki se ukvarja samo z eno glasbeno dejavnostjo, je nanjo lahko osredotočen in se ji v celoti posveti. A mene glasba veseli z vseh zornih kotov. Komponiranje, snemanje v glasbenem studiu, produkcija, koncerti, snemanje videospotov, povezovanja z drugimi glasbeniki, od katerih se lahko v glasbenem smislu ogromno naučim … zanima me prav vse. Zame v bistvu slabosti ni. So samo prednosti.

Imate kdaj težave z ustvarjalnostjo?

Ne. Zavedam se, da ima vsak človek plodna in manj plodna obdobja. To se dogaja vsem, ne samo na glasbenem področju. Sicer pa se nikoli ne silim k pisanju, ustvarjanju. Ko me prime, me prime. Takrat ustvarjam. Nikoli na silo.

Ste edini slovenski glasbenik, ki je bil na Evrosongu kot izvajalec in hkrati avtor dvakrat, leta 2005 pa ste se uvrstili na 11. mesto, torej najvišje mesto za slovenskega moškega izvajalca doslej. Kaj vam pomenita nastopa?

Dvakratni nastop na Evroviziji, ki je uradno največji glasbeni festival na svetu, saj ga gleda tudi do 120 milijonov ljudi po celem svetu, je pomembna referenca. Še posebej, če si avtor skladb, ki jih izvajaš. To si štejem v veliko čast in sem na to zelo ponosen.

Kako to, da ste se leta 2017 ponovno odločili za nastop na Emi?

Po naključju. Imel sem skladbo, za katero sem vedel, da potrebuje posebno pozornost in posebno priložnost. Hranil sem jo namreč kar 10 let. Ko sem skladbo On My Way prvič pokazal prijatelju Žigi Pirnatu, ki je kasneje skladbo tudi orkestrsko zaranžiral, je odprl usta in rekel: »Omar, če se s to skladbo prijaviš na Emo, boš zmagal.« Prepričal me je, verjel sem mu in prav to se je zgodilo.

Širše medijske prepoznavnosti ste deležni od leta 2004. Kako se je glasbena scena od takrat spremenila?

Vse se je spremenilo. Prav vse. Plošče se ne prodajajo več, slovenske glasbe je na slovenskih radijskih postajah veliko manj kot pred leti. Na prizoriščih se dogaja manj, koncertov in festivalov za slovenske izvajalce je manj. Največjo spremembo je za moje dojemanje povzročil internet in posledično brezplačen dostop do glasbe z vsega sveta. Glasbe ne cenimo več in ji ne prisluhnemo več, kot smo ji včasih. Danes se nam zdi samoumevna.

Česa ste se v vseh teh letih ustvarjanja naučili?

Potrpežljivosti, samokontrole, varčnosti. Ljudem zaupam veliko manj, kot sem jim včasih. Velikokrat sem bil speljan na led. Glasbeni posel je v Sloveniji dokaj poseben in malce krut, saj se na majhnem ozemlju, omejenim z jezikom, ki ga ne razume nihče drug kot mi, bori ogromno dobrih glasbenikov. Bolj malo nas živi samo od glasbe.

Kako gledate na slovensko glasbeno konkurenco?

Rivalstvo nikoli ne prinese nič dobrega, če ni v res dobrem duhu. Slovenski glasbeniki bi morali stopiti skupaj in si ne metati polen pod noge. Tega jaz nisem nikoli počel, se pa veliko dogaja. Zato sem manj zaupljiv kot pred leti, podpiram pa vse glasbenike, ki se mi zdijo dobri in nadarjeni, vse, ki si zaslužijo priložnost in vse, ki z glasbo mislijo dobro.

Kako pomemben vpliv imajo na vaše ustvarjanje glasbeni trendi?

Če se na vse pretege prilagajaš trendom, publiki ali recimo potrebam radijskih postaj, samo da bo produkt všečen ostalim, ustvarjena glasba nima nobene vrednosti. Potem ne prihaja iz izvajalca, ampak je neiskrena, ker je prilagojena potrebam naročnikov. Torej je zlagana. Marsikdo ne zazna, da avtor hlepi po komercialnem uspehu, jaz pa to takoj začutim. To me odvrne od izvajalca in pesmi.

Kakšni so vaši načrti za prihodnost?

Letos bom veliko ustvarjal, koncertiral, tako z bendom kot v konceptu Trip To Las Vegas. Več bo studijskega snemanja avtorske glasbe in singlov, ki jih bomo sproti pošiljali v javnost.