Nina Kleflin, gledališka režiserka: Tisti, ki smo pustili za sabo mladost, še nismo ravno za odpad
Gledališka režiserka Nina Kleflin ima v rodni Hrvaški izkušnje tako z narodnimi kot s komercialnimi gledališči, vendar pa se zdi, da ji osebno bolj ustrezajo lahkotnejše (a ne tudi banalne) predstave, kakršne ustvarjajo neinstitucionalna gledališča. Sodelovanje z mengeškim Špas teatrom je bilo tako stvar, ki se je enkrat morala zgoditi, Nina Kleflin pa se je za slovensko občinstvo lotila ameriškega muzikala Menopavza, ki ga uprizarjajo po vsem svetu, v slovenščino pa ga je vključno s pesmimi prevedla Desa Muck. V njem nastopajo štiri ženske, ki se srečajo na razprodaji spodnjega perila, igrajo pa jih Helena Blagne, Zvezdana Mlakar, Salome in Urška Vučak Markež. Kleflinova zatrjuje, da ji s slovenskimi divami ni bilo težko delati, kaj je spoznala o njih in kaj bomo mi spoznali o ženskah nasploh, pa v naslednjih vrsticah.
Nina Kleflin poudarja, da predstava Menopavza, ki so jo včeraj premierno uprizorili v Špas teatru, ne govori samo o menopavzi in njenih simptomih, kot so manjša potrpežljivost, več znojenja in slabše spanje, ampak tudi o tem, da se ženske takrat več sprašujejo o sebi in svojem življenju. (Foto: Bojan Velikonja)
Kje ste se našli s Špas teatrom?
Pred nekaj leti na predstavi Čista norišnica, narejeni po ameriški franšizi, ko sem za ameriške lastnike franši...
Letališče je, prosto po francoskem antropologu Marcu Augéju, nekraj – sem spadajo zgradbe in poti, ki so nujne za pospešeno kroženje ljudi in blaga....
Režiser Tomi Janežič si je na prelomu tisočletja ustvaril skorajda kultni status, zlasti s predstavami, kot sta bili Utva in Tri sestre v Slovenskem...