Kritika predstave Kresnice v MGL: Hrbtna stran banalnosti
Letališče je, prosto po francoskem antropologu Marcu Augéju, nekraj – sem spadajo zgradbe in poti, ki so nujne za pospešeno kroženje ljudi in blaga. V KresnicahTene Štivičić je (ne)kraj prehoda in obetov spremembe, ideala svobodnega gibanja in zbliževanja sveta postavljen na glavo. Mesto tranzicijskega vrveža postane statična točka zastoja, ki le dokazuje, da je prehodnost navsezadnje selektivna, odprtost in svoboda navidezni, možnosti za spremembe nič kaj obetavne, svet pa je razprt med skrajnosti.
Trinajstčlanska igralska zasedba uprizarja sliko odtujenosti in nezmožnosti komunikacije – govorijo drug mimo drugega in prek drugega, se prekinjajo, prehitevajo in ne poslušajo. (Foto: Peter Giodani)
Kresnice to začepljeno letališko sedanjost napolnjujejo z množico oseb, ki v naključnih srečanjih razkrivajo razloge svojega potovanja. Četudi so namenjene na r...