Nova pravila, znana pod kratico WLTP, so precej strožja in bodo iz prometa izločila nekatere od starejših modelov vozil, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Poznavalci industrije sicer izpostavljajo, da so pred uvedbo omenjenih pravil proizvajalci prodajalcem vozil ponujali večje popuste.

Priljubljenost dizelskih vozil je še naprej nekoliko manjša, avgusta je bil njihov delež med novimi registriranimi vozili 32,6-odstoten. Nemci so hrbet vozilom na dizelski pogon začeli obračati po aferi dieselgate, v katero se je leta 2015 zapletel največji svetovni proizvajalec Volkswagen, ko je goljufal na okoljskih testih dizelskih vozil.

Omenjena afera je tudi pripeljala do novih WLTP testov, zaradi onesnaževanja zraka pa so vozila na dizelski pogon začeli prepovedovati tudi v mestnih središčih.

Med novimi registriranimi vozili je bil avgusta štiriodstotni delež hibridnih vozil, električnih je bilo 0,8 odstotka, vozil na naravni plin pa 0,4 odstotka. Kljub diesegate aferi pa je v Nemčiji letos še vedno vsako peto registrirano vozilo del skupine Volkswagen.