Na podjetniškem parketu je zadnji mesec dni v soju žarometov poslovanje družbe Tesla Motors. Po objavi novice, da bodo pri družbi ugasnili večji del poslovalnic hčerinskega podjetja SolarCity in odpustili okoli 9 odstotkov delovne sile, je nato sledil šok s postavitvijo »zasilne« proizvodne linije vozil model 3 kar na parkirišču pred glavno tovarno pod velikanskim šotorom. Gre za pravo »partizansko akcijo« vodilnega moža Tesle Elona Muska, da drži obljubo o proizvodnji 5000 enot modela 3 do konca meseca junija. Tesla naj bi število 5000 enot tudi dosegla, vendar je vprašanje, za kakšno ceno. Analitiki opozarjajo predvsem na dve večji težavi. Prva je nekoliko kreativno računovodstvo, saj naj bi pri Tesli mejnik 5000 vozil na teden dosegli s pomočjo napol končanih vozil iz tedna pred tem, druga večja skrb pa je opustitev enega izmed pomembnejših varnostnih testov, ki ga ob koncu izdelave v industriji prestane prav vsako vozilo. Kako je s testom, pri Tesli uradno še niso pojasnili, zagotavljajo pa, da je prav vsako vozilo temeljito testirano. Poznavalci proizvodnje vozil opozarjajo, da je praksa Tesle zagotovo nenavadna, predvsem pa lahko prinese Tesli obilico težav z možnimi odpoklici vozil v prihodnosti, ko bodo omenjena vozila za seboj imela nekaj 10.000 kilometrov. Po objavi novice o ukinitvi pomembnega testa so delnice družbe Tesla v dveh trgovalnih dneh izgubile dobrih 13 odstotkov vrednosti.