Mesec dni po začetku uporabe evropske uredbe o varstvu podatkov (GDPR) je v elektronskih poštnih nabiralnikih neželenih poročil sicer manj, a »zmeda« ostaja. Nekatera podjetja, ki se ukvarjajo s trženjem storitev po spletu, še vedno pošiljajo obvestila o ponudbi izdelkov, trženjskih akcijah ali dejavnostih, ki promovirajo blagovno znamko. Ker podjetja za to niso pridobila soglasij prejemnikov, tvegajo, da jih bodo doletele visoke kazni. Te bi bile lahko tudi večmilijonske, vendar pri informacijskem pooblaščencu, ki izvaja inšpekcijski nadzor, opozarjajo, da bodo kazni (izrečene

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.