Meso in osebni podatki
Vsak reden uporabnik elektronske pošte je bil v preteklem mesecu zasut s prošnjami podjetij in organizacij za soglasje k uporabi osebnih podatkov. Vsesplošen kaos, ki ga je povzročila evropska Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), je bil kakopak čezmejen, tudi v drugih evropskih državah so se razpošiljala elektronska sporočila, v katerih so raznotera podjetja, organizacije in ustanove pridobivali soglasja svojih strank, da jih lahko še naprej obveščajo o svojih dejavnostih. S to bizarno uredbo se je minuli teden ironično pohecal salzburški mesar Hans Walter. V mesnici je postavil opozorilo, v katerem svoje stranke opozarja na določila uredbe. »Pozor!« je z velikimi črkami uvodoma zapisal Walter. »V naši mesnici občasno vprašamo za vaše ime in si zapomnimo, katero meso imate najraje. Če vam to ne ustreza, prosim, da v mesnici glasno zakričite: 'Jaz se ne strinjam s tem!' In v prihodnje se bomo pretvarjali, da vas ne poznamo.« Nekdo je mesarjevo opozorilo slikal in ga objavil v družbenih omrežjih. Nemudoma je postalo viralni hit. »Nihče pravzaprav ne razume, kaj pomeni ta nova uredba,« je novinarju Kronen Zeitung povedal avstrijski mesar. Obenem je priznal, da zamisel pravzaprav ni bila njegova. Neki njegov kolega ga je opozoril na zaplet z GDPR in mu poslal podoben napis iz nekega italijanskega lokala. Ali je tudi tisti Italijan, ki se je ponorčeval iz evropske uredbe o varstvu podatkov, mesar, mediji ne poročajo.