Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je na podlagi analize Norveškega potrošniškega sveta opozorila, da spletna ponudnika Facebook in Google na perfidne načine zavajata uporabnike, da bi jima prepustili osebne podatke. »Potrošnike silijo oziroma načrtno usmerjajo v izbiro, ki je z vidika varstva osebnih podatkov zanje slabša,« je opozorila ZPS.

Raziskava, ki so jo vodili norveški strokovnjaki, je pokazala, da Facebook in Google kot privzete nastavitve določata za uporabnikovo zasebnost najmanj ugodne nastavitve. Uporabniki, ki skušajo varovanje zasebnosti povečati, pa s

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.