Seveda je ohranil svojo športno dušo, ki mu jo dajeta tudi oba motorja: 2,3-litrski bencinski zmore 290 konjskih moči (213 kilovatov), še bolj »strupen« pa je 5-litrski V8, ki v slogu »mišičnjakov« zmore 450 KM (331 kW). Menjalnika sta tudi dva, ročni s šestimi in samodejni s kar 10 prestavami, ki je na voljo v kombinaciji z obema motorjema. Za boljši zvok je avtomobil opremljen z aktivnim izpušnim sistemom, ki pa ga je mogoče nastaviti tudi na tišje delovanje izpuha. Voznik lahko izbira med kar šestimi različnimi načini vožnje oziroma nastavitvami avtomobila, med katerimi je seveda tudi možnost nastavitve podvozja. Prenovljeni mustang je še vedno na voljo kot klasični kupe in tudi kot kabriolet, najcenejši z 2,3-litrskim motorjem pa stane 46.300 evrov. Z večjim motorjem se cene začnejo pri 64.900 evrih, kabriolet pa je dražji za približno 5000 pri šibkejši oziroma 6000 evrov pri močnejši različici. az