Kombinacija pogona na zadnji kolesi in osemvaljnika s 421 konji moči pač ni za vsakogar, sploh pa ne za lastnika, ki bi jo vzel za samoumevno. Piloti bi znali povedati – to je povsem dovolj, da bi z mustangom tudi poleteli, le krila nam manjkajo. In smo leteli, čeprav le na tleh. Kako hitro se s tem jeklenim konjičkom dejansko pelješ, spoznaš le tedaj, ko pogledaš merilnik hitrosti. Tam, kjer gre običajni avto 60 km/h, gre mustang najmanj dvakrat toliko. Podobno velja tudi naprej, vse dokler elektronika ne reče dovolj imam in ga ustavi – pri 250 km/h. V nasprotnem bi šlo še veliko hitreje.

Med pospeševanjem smo se resnično počutili podobno, kot se pilot zmogljivega letala, ki drvi po vzletni stezi. Do stotice smo potrebovali le 4,8 sekunde, gravitacijska sila pa je telo močno potisnila v sedeže, zato smo cenili njihovo školjkasto obliko, ki nas je naravnost objela. Da so sedeži oblečeni v usnje, po želji ogrevani ali hlajeni, za večino tistih, ki vedo, zakaj si ga privoščijo, ni ravno pomembno. Za koga pa dejansko je mustang? Mojstre vrtenja volana ali šminkerje (beri: tiste, ki ne znajo voziti, a imajo dovolj denarja in so radi opaženi)? Žal je prepogosto tako, da takšen briljanten izdelek na štirih kolesih dobijo v roke slednji. 61.200 evrov je sicer v poznavalskih krogih razumsko upravičen znesek, a za navadnega smrtnika astronomski. Zato nasvet lastniku: seveda boste opaženi, a prosimo vas, opravite vsaj šolo varne vožnje, da ne boste grožnja sebi in drugim na cesti! Za poučenega voznika ali voznico je namreč prijateljevanje z mustangom velik užitek in ljubimca postaneta že po nekaj prevoženih kilometrih.

Maksimalna zbranost je nekaj, kar od vas vožnja seveda nujno zahteva. Zatorej, izklopite radio. Nato pa uživajte. Zvok osemvaljnika bi lahko primerjali zgolj s kakšno Mozartovo simfonijo. Lepšega hrumenja že dolgo nismo slišali. Da med malce bolj adrenalinsko vožnjo ni šale, najbolje začutite, ko avto ugasnete in ugotovite, da imate roke, noge in hrbet prepotene. Gotovo se vprašate: kaj pa desni sedež? Vanj sam med hitro vožnjo ne bi sedel, tudi če bi mi odšteli zajeten kup denarja. Priznam, bilo bi me strah!

Seveda je pijanec, zato ne bodite začudeni ob porabi nad 20 litri, se je pa naša povprečna ustavila pri 16,4. Ali prevedeno: dovolj le za kakšnih 360 kilometrov. Kljub izdatni dolžini 4,78 metra zadnja klop ne ponuja prostorskega razkošja, je pa prtljažnik z dvojnim dnom in 408 litri dovolj prostoren za potovalki športno navdahnjenega para. Čeprav nam je še vedno pri srcu teza, da premožni prtljage na poti ne potrebujejo, saj jim zadostuje platinasta kreditna kartica.

Ko smo ga vrnili, žal so testni dnevi minili prehitro, se nam je nekaj tednov kasneje zgodilo podobno – zavoljo glasnega hrumenja smo tudi sami silovito obrnili vrat. Krivec je bil seveda – mustang. Na srečo nismo pristali na urgenci