Poimenovali so ga po istoimenskem puščavskem nomadskem afriškem ljudstvu, ki v svoji brezmejni svobodi, kljubujoč vsem težkim ali povsem vsakdanjim razmeram, potuje sem ter tja, pri čemer mu nič ne pride do živega. Enako kot naj bi torej počel tudi touareg, ki se znajde tako na težkih terenih kot na urejenih cestah. In to uspešno počne že več kot 15 let.

4,75 m

je bila dolžinska mera prve generacije volkswagna touarega, z drugo je zrasel za pet, s tretjo pa še za 8 centimetrov na zdajšnjih 4,88 metra. A kljub dimenzijskemu prirastku in strahovitemu napredku pri različnih tehnoloških pripomočkih je avto vmes uspešno izgubljal težo in je v novi generaciji za kar 350 kilogramov lažji, kot je bil pred 15 leti.

450 KM oziroma 331 kilovatov

je premogel touareg W12 sport. Šlo je za primerke prve generacije s 6-litrskim 12-valjnim turbobencinskim motorjem, ki so hkrati doslej najmočnejši primerki tega avtomobila. Do hitrosti 100 km/h je pospešil v vsega 5,9 sekunde, v omejeni seriji pa so jih izdelali natanko 500.

4 svetovne rekorde

je z različnimi touaregi postavil avanturist Rainer Zetlow. Med drugim se je leta 2005 z avtom povzpel najvišje dotlej, na kar 6081 metrov nadmorske višine v Čilu, šest let kasneje pa je v najkrajšem času prevozil najdaljšo cesto na svetu, okoli 23 tisoč kilometrov od skrajnega severa Severne Amerike do skrajnega juga Južne Amerike. To mu je uspelo v 11 dneh in dobrih 17 urah.

»Novi touareg je za našo znamko ključni model, je naš zastavonoša, temelj, na katerem predstavljamo, kaj vse zmoremo. Predvsem v notranjosti predstavlja resnično pravo in popolno revolucijo, rekel bi, da nekaj unikatnega ne samo za nas, temveč za celotno avtomobilsko industrijo.« - Klaus Bischoff, glavni oblikovalec pri Volkswagnu

Po stezi vlekel jumbo jeta

Leta 2006 je primerek prve generacije volkswagna touarega dosegel prav poseben svetovni rekord. Kot prvemu osebnemu avtomobilu dotlej mu je namreč uspelo po letališki stezi vleči letalskega potniškega velikana boeinga 747, bolj znanega pod imenom »jumbo jet«, ki so mu ga »pripeli« na zadek na podoben način kot običajno prikolico. Dosežek je uspel touaregu prve generacije s 5-litrskim turbodizelskim motorjem TDI V10 s 313 konjskimi močmi (230 kilovati). In ko smo ravno omenili prikolico – po podatkih Volkswagna kar okoli 60 odstotkov vseh lastnikov touarega v Nemčiji in 40 odstotkov v preostali Evropi s svojim vozilom vleče tudi njo.

1095 enot volkswagna touarega

je bilo po podatkih podjetja Ardi v Sloveniji registriranih ob koncu lanskega leta, kar predstavlja 0,09 odstotka vseh osebnih avtomobilov na slovenskih cestah.