Kot so sporočili iz Spirita, bodo predvidoma konec marca ali v začetku aprila skupaj z družbo Hyundai Motor Manufacturing Czech v Sloveniji organizirali Dan slovenskih dobaviteljev, v sklopu katerega bodo potekale tudi predstavitve izbranih slovenskih podjetij in njihovih izdelkov pred vidnimi predstavniki in nabavniki avtomobilskega koncerna.

Ta želi razširiti svojo mrežo dobaviteljev v Sloveniji. Skladno s svojo nabavno politiko išče potencialne dobavitelje, ki lahko ponudijo visokokakovostne izdelke, imajo pomembnejše certifikate za avtomobilsko industrijo in so že globalni dobavitelj z lokalno proizvodnjo v Sloveniji ali izkušeni lokalni dobavitelj, katerega izdelke pod svojo blagovno znamko prodajajo druga podjetja.

Prijave do četrtka

Zainteresirana podjetja se lahko prijavijo do četrtka prek obrazca, dostopnega na spletnih straneh agencije.

Po vrsti predstavitev slovenske avtomobilske in živilskopredelovalne industrije Spirit tudi letos nadaljuje s predstavitvami različnih sektorjev v okviru Dnevov dobaviteljev oziroma sektorskih predstavitev in tako imenovanih B2B dogodkov. Namen teh predstavitev je poleg večje gospodarske prepoznavnosti Slovenije pomagati pri povečanju prepoznavnosti slovenskih podjetij in njihovih izdelkov ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge, so še zapisali v Spiritu.