V motorni ponudbi sta sprva na voljo le dva bencinarja, 1-litrski z močjo 120 konjev (88 kilovatov) in 1,6-litrski, ki premore 177 KM (130 kW). Prvi je na voljo zgolj v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na prednji kolesi, močnejši pa s štirikolesnim pogonom in 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Prihodnje leto napovedujejo še prihod električno in dizelsko gnane kone, skupna prodaja v letu 2018 pa naj bi dosegla številko 500. Slovenske cene se začnejo pri 16.990 evrih za različico T-GDI 120 trend, ponujajo pa tudi dva tisočaka promocijskega prihranka; del serijske opreme so med drugim tudi klimatska naprava, potovalni računalnik, bluetooth, ABS, ESP, pomoč pri speljevanju v klanec in pri strmih spustih ter sistema za nadzor voznikove zbranosti in pomoči pri ohranjanju voznega pasu. maš
Hyundai kona: Električna prihaja prihodnje leto
Zadnje tedne se v svetu avtomobilizma skorajda vse vrti okoli različno velikih športnih terencev. Eden zadnjih v vrsti, ki bodo letos zapeljali na slovenske ceste, je kona. Hyundai kona. Ena izmed adutov najmanjšega športnega terenca južnokorejske znamke (v njeni ponudbi so še večji grand santa fe, santa fe in tucson) sta gotovo všečna podoba in visok položaj sedenja, dolžinska mera 4,16 metra pa pomeni, da gre za avto, v katerem se bosta najbolje počutila dva potnika. Je pa res, da tudi zadnja klop s centimetri za kolena in glavo povprečno raščenega odraslega zemljana ne skopari. Prtljažnik s prostornino od 378 do 1316 pa nakazuje, da vanj zlahka pospravimo štiri letalske kovčke.

Kona je najmanjši Hyundaijev športni terenec. (Foto: Matej Štakul)