Posebna izdaja viskija bo na prodajne police v ZDA prišla že marca, ko v Ameriki proslavljajo mesec žensk, sovpada pa tudi z mednarodnim dnevom žena. Iz podjetja so sporočili, da gre za simbolni korak v smeri razvoja in enakopravnosti spolov.

Nekateri potezo podjetja podpirajo, drugi pa jo razumejo kot pokroviteljsko do žensk. »Tako zelo smo enakopravne, da potrebujemo posebno steklenico. Kako so lahko ljudje tako zelo neumni?« se na twitterju sprašuje Ashley K. Wilt, Diana Pardo pa je zapisala, da v potezi podjetja vidi zgolj marketinško strategijo, ne pa simbola enakopravnosti spolov.

Denar v dobrodelne namene

Malce nerodno se je v pogovoru z Bloombergom izrazila tudi podpredsednica podjetja Stephanie Jacoby: »Ženskam se viski morda zdi malce zastrašujoč. Vznemirjeni smo, da jih lahko povabimo k tej novi znamki.« Tudi ta izjava je na twitterju sprožila nekaj odzivov, med drugim se je oglasila Jennifer Mason, ki »sicer ni feministka, a tudi ne potrebuje ženske podobe na steklenici, da ji dovoli pitje viskija«.

V podjetju bodo od vsake prodane steklenice (stane 34 dolarjev) podarili en dolar organizacijam, ki se ukvarjajo s pravicami žensk in enakopravnostjo spolov.