Boris Jesih, Zmago Jeraj, Lojze Logar, Metka Krašovec, Milena Usenik in drugi so konec šestdesetih let začeli uporabljati podobe iz sodobnega potrošniškega sveta in razvili slovensko različico poparta. V primerjavi z njimi je šel Jesih dlje in je dekoracije potrošniškega sveta ali pa erotične podobe žensk iz revij, pozneje pa krajine, uporabil za ponazoritev novih načinov gledanja na svet in povezav s sodobno umetnostjo. Večina poparta je bila namreč odziv na tradicijo modernizma in avantgarde, s čimer je bil Jesih dodobra seznanjen. Pod vplivom ameriškega popart umetnika

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.