Kot uvod v ogled razstave nas sprejme nič kaj optimistična fotografija mrtve ptice iz leta 1961. Že ko je bila prvič razstavljena, je bila nagrajena, in ob naslednjih razstavah večkrat pohvaljena. Je kot memento mori, ki s svojim izrazitim svetlo-temnim kontrastom in ostrimi linijami telesa ptice in golih drevesnih vej ustvarja občutenje ostrega hlada. V nadaljevanju razstave so ob morda najbolj prepoznavni seriji portretnih fotografij, v kateri so predstavljeni slovenski umetniki z likovnega, literarnega in glasbenega področja, tudi tihožitja, krajine in vedute, žanrski prizo

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.