Potem ko smo pisali, katere serije so bile najbolj gledane na Netflixu, so podatke o gledanosti na svoji platformi za video na zahtevo – Voyu delili tudi na Pro Plusu. Najbolj gledana vsebina na Voyu, na katerem je bolj ali manj vse, kar predvajajo po televizijah Pop TV, Kanal A in Pop Brio, in to brez dolgih oglasnih blokov, je bila telenovela Padli angeli, ki je imela 367.288 ogledov. Santa Diabla, kot je nadaljevanki naslov v izvirniku, je ameriška telenovela, ki jo je producirala televizijska mreža Telemundo iz Miamija, ima pa kar 136 delov, skozi katere Santa Martinez (Gaby Espino) išče način maščevanja za smrt svojega moža Willyja Delgada (Lincoln Palomeque).

Med resnejšimi serijami je bila na Voyu najbolj gledana dansko-švedska serija Most, ki je imela 19.172 ogledov. To število se bo do januarja verjetno še zvišalo, saj se v začetku leta na skandinavskih televizijah začenja že četrta sezona serije. Pri domačih serijah presenečenj ni, saj je največ ogledov imelo Usodno vino, slovenska telenovela, ki je prišla do številke 339.666, najbolj gledana oddaja pa je bilo kuharsko tekmovanje Masterchef Slovenija s 75.436 ogledi. V športu so bili najbolj gledani prenosi evropskega prvenstva v košarki s 183.028 ogledi, v programu za otroke pa kot najbolj gledana risanka izstopa Grozni Gašper s 34.513 ogledi. Pri filmih smo bili spet za domače, saj se je na prvem mestu znašla komedija Pr’ Hostar s 60.026 ogledi, to pa je glede na to, da jo je veliko ljudi videlo že v kinu, še en lep uspeh za ekipo, ki jo je posnela.

Dobro gledana tudi domača igrana produkcija

Velja pa, ko govorimo o ekipi Hostarjev, ki jih je režiral Luka Marčetič, ob tem omeniti tudi njegovo serijo V dvoje. Komedija je rezultat Voyove politike, da vedno bolj vlaga tudi v produkcijo domačih serij, ki jih potem prikazujejo ekskluzivno na Voyu, s kasnejšim zamikom pa potem tudi na svojih televizijskih kanalih, uspešna pa je bila že s prvo sezono, ki je bila posneta pred dvema letoma. Njen potencial so opazili tudi Romuni, saj je Pro Plus takrat prodal pravice za predvajanje tudi njim, letos so se je lotili še malo ambicioznejše, saj so podaljšali dolžino epizod. Minutaža posameznih delov, skupno jih bo v drugi sezoni osem, je 25 minut, prvega pa so na Voyu objavili 1. decembra.

Do 17. decembra, torej v dobrih dveh tednih, je serija dosegla 34.119 ogledov, kar kaže na to, da Marčetič dela nekaj prav. Režiser, ki v seriji igra tudi eno od glavnih vlog, in sicer Aleša, zdaj že nekdanjega študenta, ki je uspešno prestal zagovor diplome, ni pa še prebolel nekdanjega dekleta Maje (Lara Vouk). Poleg njiju v seriji spremljamo še en par, Niko in Sandija (Živa Selan in Niko Zagode), ki svoj odnos hočeta začiniti s tretjo osebo, po novem je ekipi V dvoje, ki se giblje po Ljubljani, tudi nekaj novih likov. Nizkoproračunska serija, ki je letos malo obogatila proračun, z njo pa tudi produkcijo, je po besedah Marčetiča večja v vsakem pogledu, je pa tudi dokaj duhovita. In to ne na silo. Gre za male prizore z malimi peripetijami, ki bi se lahko zgodile vsakemu izmed nas, glavni akterji, ki jih občasno spremljajo tudi nekateri znani igralski obrazi, denimo Nina Ivanišin, Petra Govc in Branko Jordan, pa jih izpeljujejo naravno, neobremenjeno ter brez nasilnih komičnih vložkov. V dvoje se v originalni produkciji Voya pridružuje seriji Alfa Mikić in zabavni oddaji Skečoholiki, ki je prav tako že dočakala dve sezoni in bi si zaslužila tudi televizijski čas, ne samo spletnega predvajanja, si je bilo pa zato prvo sezono mogoče konec minulega meseca v celoti ogledati na Pop Brio.