Takrat, v obdobju prvenca Strange House (2007) in izjemne male plošče Sheena is Parasite, besedam o »novi stvari« seveda ni bilo mogoče oporekati. The Horrors so res vzbujali upanje, ki so ga slabo desetletje prej prižgali newyorški The Strokes, o novem vstajenju garažnega punk-rocka kot posledici neprilagojenega notranjega krika, v spoštljivi, a hkrati drzni komunikaciji z njegovo svetlo tradicijo. Takoj je bilo jasno, da se The Horrors niso odločili za najbolj preproste nostalgične namige, temveč so se s pravo mero arogance zvočno in vizualno osmislili mimo vseh retromodnih z

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.