Tako je prvi večer minil v znamenju izvedbe Stockhausnovih Kontaktov, v katerih sta osvobojene zvočnosti klavirja in tolkal usmerjala v aktivni dialog z nasnetim trakom v pravem dionizičnem razpoloženju Gilles Grimaitre in Simon Klavžar. Njun odnos do navidezno destruirajoče glasbe je bil navdušujoč prav v tem pogledu, da je dekonstrukcijo zamenjal z aktivno glasbeniško konstrukcijo.

Drugi večer je poleg Huberjevih tenkočutnih asketskih vzgibov prinesel še ritmično in zvočno sočnost Rojkove

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.