Po raziskavah naj bi sodobni voznik v Evropi v avtomobilu preživel več kot eno uro na dan. Mnogi preživijo tudi veliko več, saj se jim pot lahko podaljša tako zaradi gostega prometa kot zaradi dejstva, da je danes treba iskati delo tudi malo dlje od domačega prebivališča. In v tej eni uri lahko človek v delovnem dnevu opravi veliko, poleg tega pa ni zanemarljivo, kako se v svojem avtomobilu počuti, kako sedi, s kakšnimi materiali prihaja v stik. Zato se tudi pri Mercedesu še kako dobro zavedajo pomembnosti voznikovega in potnikovega okolja v avtomobilu, da bi ta čas šel čim manj v nič, pri tem pa bi na cilj prišli kolikor toliko spočiti in predvsem zdravi. In ker se sodobni avtomobili temu prilagajajo, postajajo danes mala domovanja, pisarne, mesta, kjer se lahko opravi nešteto stvari.

Ergonomija in prijetno delovno okolje sta torej izredno pomembna, to pa ne velja le za vozila najvišjih cenovnih razredov. Kajti večina navadnih smrtnikov se vseeno prevaža v cenejših in manjših avtomobilih, zato se morajo vsa spoznanja in tehnologije skoraj obvezno iz višjih segmentov seliti v nižje. Kajti s časom postajajo vse tehnologije tudi cenovno vse dostopnejše.

Mercedes je z modelom razreda A dodobra zaoral ledino, ko so ga postavili na cesto leta 1997, zaradi slovitega losovega trga pa so novinarji poskrbeli za veliko pozornosti strokovnjakov s področja avtomobilizma, ki je bila usmerjena predvsem v zasnovo dna vozila. Zgodbo so nadaljevali z drugo generacijo, še koreniteje pa so v avtomobil posegli leta 2012 s tretjo generacijo. Hartmut Sinkwitz, direktor oddelka za notranji dizajn pri Mercedesu, je povedal: »S tretjo generacijo smo na novo začrtali smer razvoja, prejšnji generaciji, za katero so mnogi rekli, da ni povsem značilna Mercedesova, pa smo dodali novo filozofijo. Naredili smo bolj čustven, dinamičen avtomobil, pri katerem smo se precej zgledovali po našem nekdanjem gullwingu, ki smo mu dodali kar nekaj privlačnih značilnosti. Prostostoječi osrednji zaslon, čistost dizajna, čustva, združena z nemškimi čistimi linijami. Kot nekakšen skupek vroče-hladnih podrobnosti.«

In tega se pri novem modelu razreda A, ki bo luč sveta ugledal v prvih mesecih prihodnjega leta, mi pa smo ga že imeli priložnost videti v živo kot prototipno različico, držijo še danes. V njem bodo namreč združili visoko tehnologijo, ikonizacijo, lepoto in še marsikaj. Pri čemer je bila posebno na udaru notranjost. Sodoben luksuz za vsakogar so črpali iz letalske industrije, tako pove že ime njihovega nekdanjega modela, ki je zaznamoval vso dobo, gullwinga.

Armaturna plošča je tako zdaj dobila obliko profila krila, na njej se prelivata konkavna in konveksna oblika, najopaznejši je enoten velik prikazovalnik, na katerem je na enem delu zdaj prostor za elektronske merilnike in prikazovalnike, na drugem pa so nanizani podatki, pomembni za upravljanje preostalih funkcij v vozilu. Sem potem spada nov volan, ki so ga prevzeli iz prestižnejšega razreda S. Z njim bo možno nadzorovati tako rekoč vse, kar se bo prikazovalo na obeh straneh zaslona. Oliver Schnell z oddelka za notranji dizajn je dodal, da so se tudi pri oblikovanju prezračevalnih šob zgledovali po reaktivnih letalih, saj spominjajo na izstopne šobe pri reaktivnih motorjih, svoje pa doda še ambientna osvetlitev. »Na voljo bo 64 različnih barv, vsa individualizacija avtomobila – vsak voznik si ga lahko po svoje prilagodi že pri nakupu in tudi kasneje pri uporabi – pa bo dodatno izboljšala počutje v vozilu. Temu primerno smo zasnovali tudi oblazinjenje sedeže.« Na voljo bodo namreč trije različni modeli sedežev. Do zdaj so se kupci sicer v 70 odstotkih odločali za bolj športne sedeže, v prihodnje pa naj bi bilo več tistih, ki bodo izbrali udobnejše. Heiko Thiel z oddelka za razvoj sedežev v kompaktnem razredu pravi, da se bodo kupci v prihodnje malce preusmerili, da pa tudi z osnovnimi sedeži ne bodo v ničemer prikrajšani. »Že osnovna različica bo ponujala ogromno. Zavedamo se, da bodo osnovni A kupovali predvsem mlajši kupci, in tudi tem moramo takoj ponuditi veliko, če želimo, da ostanejo zvesti znamki. Sedeži so zelo pomembni za počutje. Pričakujemo tudi precej naročil za sedeže s še več možnostmi prilagoditev in dodatnimi funkcijami, barvnimi kombinacijami in posebnimi materiali, za športno navdahnjene pa bomo še naprej ponujali tudi veliko bolj dinamične, a tudi izredno udobne športne sedeže.«

O zunanjih dimenzijah pri Mercedesu za zdaj niso hoteli veliko govoriti, nanizali so le nekaj podatkov. Tako ima zdaj prtljažnik 29 litrov večjo prostornino, s čimer bo imel skupno 370-litrski prtljažnik, vanj pa bodo lahko lastniki spravili namesto dosedanjih štirih kar šest zabojev s pijačo. Jörg Bartels, direktor razvoja kompaktnih modelov, pa je dodal, da so z nekaj prijemi izboljšali tako prostornost kot tudi vidljivost iz vozila, ki je zdaj za kar deset odstotkov boljša kot pri predhodniku. Na vprašanje, ali le lahko izda dolžino vozila, pa je le dodal, da že omenjenih 29 dodatnih prtljažnih litrov ni prišlo le na račun inženirskih posegov v avtomobil.