Ob odprtju problematike oglaševanja na spomeniško zaščiteni stavbi kopališča Ilirija v Ljubljani so se po različnih strokovnih službah v minulih dveh tednih otepali odgovornosti. Inšpekcijske službe pri Mestni občini Ljubljana (MOL) kot tudi pri Inšpektoratu RS za kulturo in medije pri ministrstvu za kulturo (IRSKM) pravijo, da ne morejo ukrepati, ker se je vmes spremenila zakonodaja. Panoji so bili na stavbo nameščeni pred letom 2008, ko je začel veljati zakon o varstvu kulturne dediščine, ki ne velja za nazaj, pa tudi pred uveljavitvijo občinskega prostorskega načrta MOL – i

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.