Ime yeti je torej zgodovina. Kako to, da ste se odločili za spremembo oziroma opustitev tako uspešnega in izvirnega imena?

Glede na to, kakšen premik z vidika tehnologije in oblike predstavlja karoq in kam se je v zadnjih letih povzpela znamka Škoda, je bila odločitev za novo ime absolutno na mestu. Yeti je predstavljal izvirno ime in obliko, ki sta navduševala stranke, nista pa nagovarjala dovolj širokega segmenta kupcev. Karoq bo všeč veliko širši publiki.

V zadnjem času se pojavlja kar nekaj avtomobilov v karoqovem razredu, ki ne ponujajo štirikolesnega pogona. Karoq ga bo imel. Menite, da se bo zanj odločilo veliko kupcev?

Ena od močnih kompetenc znamke Škoda je štirikolesni pogon, ki ga uspešno prodajamo tako pri vozilih SUV kot tudi pri octavii in superbu. Hkrati je med slovenskimi kupci povpraševanje po tej tehnologiji. Zato ocenjujemo, da bo delež štirikolesnega pogona okoli 40-odstoten.

Tekmeca karoqa sta tudi seat ateca in volkswagen tiguan. Ali športni terenci na isti platformi drug drugemu precej odžirajo kupce in kako na to gledajo v koncernu?

Tiguan, karoq in ateca skupaj dosežejo veliko več kupcev, kot bi jih dosegel en sam model. Seveda obstaja določeno prekrivanje, sami mu rečemo substitucija, vendar je zanemarljivo. Rastoče prodajne številke in tržni deleži potrjujejo takšno trditev.

V zadnjem času je bilo v zvezi s tem mogoče zaslediti, da gredo Volkswagnu v nos visoke Škodine prodajne številke in da naj bi vse skupaj umetno ustavili tudi tako, da bi del proizvodnje Škode preselili v Nemčijo, kjer je ta dražja.

Najpogostejša vprašanja, ki jih dobivam od medijev, se nanašajo na »konkurenco« med znamkama Volkswagen in Škoda. Na to najraje odgovarjam s številkami: tržni delež znamk Volkswagen in Škoda je bil v letu 2008, ko sem se pridružil ekipi Porsche Slovenija, približno 10 in 4 odstotke, skupno torej 14 odstotkov, danes je okoli 16 in 10, torej skupno 26 odstotkov. Zrastli sta obe znamki. Ne na račun medsebojne konkurence, ampak na račun drugih konkurentov. Uspeh Škode je uspeh Volkswagna in obrnjeno.

Pa menite, da bi si koncern Volkswagen hipotetično lahko privoščil, da bi bila Škoda znamka številka 1?

O tem sploh ne razmišljam. Dejstvo je, da je med prodajo znamke Volkswagen in Škoda v svetovnem merilu razmerje približno 5:1.