Medtem pa je v polnem razmahu tudi sezona objav. Pričakovanja večine analitikov za tretje letošnje četrtletje so bila pred začetkom objav optimistična, koliko tega optimizma je bilo upravičenega, pa bodo potrdile številke. Pri prvih objavah so bile v ospredju predvsem večje ameriške investicijske banke, ki so objavile solidne rezultate. Največ poudarka je bilo na FICC-segmentu (trgovanje z obveznicami, surovinami in valutami), kjer je bilo opaziti kar konkretno znižanje prihodkov. Glavna težava je, da volumen kreditov ne raste glede na nivo obrestnih mer, obrestne marže pa se ne povečujejo. Razmerje med posojili in depoziti vseh večjih banke je izredno nizko, kar kaže, da bi bila lahko kreditna aktivnost veliko agresivnejša.

Medijskemu velikanu Netflixu je uspelo spet močneje povečati število novih naročnikov. Samo v tretjem četrtletju je pridobil 5,3 milijona novih naročnikov, kar je bilo skoraj milijon nad pričakovanji. Glede na to, da je rast novih uporabnikov zunaj ZDA šele v razmahu, je to izjemen uspeh. A vlagatelje so zaskrbele napovedi večjega proračuna za medijske vsebine v letu 2018, ki bo znašal vrtoglavih 8 milijard dolarjev. Osredotočenost Netflixa je trenutno na povečanju števila novih uporabnikov in kreiranju lastnih vsebin, kjer v družbi vidijo svojo pot do uspeha. Samo prihodnje leto nameravajo posneti 80 filmov, kar je več kot načrtujejo Disney, Warner Bros in Universal Pictures skupaj. Tu ni dvoma, da bo Netflix z lastno produkcijo oziroma originalno vsebino močno zmanjšal svoje stroške, saj mu ne bo treba plačevati pravic za predvajanje posameznega filma ali serije. Dobičkonosnost podjetja bo v fokusu šele, ko se bo rast števila naročnikov upočasnila in ustalila na določeni točki. Do takrat pa morajo vlagatelji gledati vrednotenja in sami sprejeti odločitev, ali je podjetje drago ali ne. Za zdaj ostaja sentiment po Netflixu precej močan in družba lahko morda postane tudi tarča katerega večjega podjetja, kot je Apple, ki bi mu vsebine zagotovo koristile.

Največje včerajšnje razočaranje je prineslo podjetje Unilever s 5-odstotnim padcem tečaja. Rast prihodkov v tretjem kvartalu je bila le 2,6-odstotna, kar je bilo precej manj od pričakovanj. Največji upad prihodkov so imeli na razvitih trgih, uprava podjetja pa je slab rezultat pripisala slabšemu vremenu v Evropi in naravnim nesrečam v ZDA. V prihodnjih četrtletjih bodo morali močno izboljšati poslovanje, saj utegne v nasprotnem primeru s svojo prevzemno ponudbo na vrata delničarjev znova trkati Kraft Heinz.