Dirkač Mercedesa Lewis Hamilton je z zadnjima zmagama v svetovnem prvenstvu formule 1 malce povečal prednost v skupnem točkovanju, kar pa srebrnih ne sme zavesti. Ferrari je namreč še naprej več kot oster tekmec, o tem, da ima v rokah dober dirkalnik, pa ne dvomi zvezdnik rdečih Sebastian Vettel: »Prejšnja dirka je bila zelo slaba, splet okoliščin nas je pustil malce slabe volje. Ni se zgodilo prvič in verjetno tudi ne zadnjič, a to je preteklost. Vse skupaj pa me ne spravlja v skrbi, ker vem, kaj zmore naš dirkalnik. Tudi v Maleziji lahko zmagamo, zakaj ne, saj smo bili že na prejšnji dirki na treningih zelo hitri po večjem številu odpeljanih krogov. In ker je v Maleziji po navadi vroče, lahko računamo na dobro dirko.«

Tudi Lewis Hamilton, ki se zaveda težav Mercedesa v vročih pogojih, je le previden optimist. Predvsem poudarja, da prvenstvo še zdaleč ni odločeno in da se bodo pri Ferrariju skušali oddolžiti za slabo dirko v Singapurju. Še največ možnosti pripisuje ravno Sebastianu Vettlu: »Nobena skrivnost ni, da smo malce manj hitri v vročih pogojih. A smo od poletnega premora precej napredovali, veliko bolje razumemo dirkalnik in obrabo pnevmatik. Ne smemo pa se slepiti, zadnje zmage so bile tudi splet srečnih okoliščin. Vettel je štirikratni svetovni prvak, zato vem, da nas čaka težka dirka, ker ne popusti tako zlahka.« Njegov vodja ekipe Toto Wolff je prav tako previden. Avstrijec tudi meni, da jih dirka v Singapurju kljub lepemu številu točk lahko tepe po glavi. Zakaj? »Zato, ker bi lahko kdo dobil občutek, da smo močnejši, kot smo v resnici. A nismo, saj se zavedamo, da je bila vsaj zadnja dirka podarjena. Mi se moramo osredotočiti na naše delo, vzdržljivost materiala pa bo odločilna. Pogoji v Maleziji so težki, vročina in vlaga načenjata tako dirkače kot material. In kdor bo imel nekaj naslednjih dirk najmanj tehničnih težav, bo v veliki prednosti. Ravno v Maleziji zadnjih nekaj let nismo imeli veliko sreče, čeprav naj bi sama konfiguracija steze z dolgimi in hitrimi ovinki načeloma dobro ustrezala našemu dirkalniku. Posebej na kvalifikacijah imamo veliko težav, če je vreme prevroče. In tukaj je najmočnejši ravno Ferrari.«

Tako Hamilton po tihem že računa na pomoč ekipnega tovariša Valtterija Bottasa, saj naj bi Finec počasi stopil v vlogo »vodonosca«, ki bo skušal kriti hrbet Hamiltonu in Ferrariju odvzeti čim več točk. Še Toto Wolff sam je dodal, da je več kot očitno, da ima Hamilton zdaj več možnosti za osvojitev naslova, vsekakor več kot Bottas: »A delali bomo tako kot v preteklosti, sproti se bomo odločali, kaj in kako.« Ali z drugimi besedami, Bottas bo moral počasi sprejeti to nehvaležno vlogo, saj bo zdaj lahko odločilna vsaka točka. Ali bo upravičil vlogo, ki mu je zaupana, pa je seveda drugo vprašanje.

Prav nobenega vprašanja pa ni, da bosta dirkače v Maleziji pestili vročina in visoka vlaga. Kljub temu da naj bi se formula 1 po letu 1999 zdaj poslovila od tega dirkališča, nekateri dirkači že menijo, da so iz koledarja vzeli eno najzahtevnejših dirk, a veliko bolj neposreden je bil Ferrarijev dirkač Kimi Raikkonen: »Ne vem, ali bom res pogrešal to dirko. Res je, da sem tukaj dosegel svojo prvo zmago v formuli 1 leta 2003, zato me na to stezo vežejo določeni lepi spomini. A roko na srce, tukaj po navadi doživimo le dirkališče, hotel in letališče ter seveda ubijajočo vročino in vlago. Zadnjih dveh zagotovo ne bom pogrešal.« Bo pa dirko, kakršna koli že bo, pogrešal Rus Daniil Kvjat. V ekipi Toro Rosso se zdaj, ko se naslednje leto Carlos Sainz seli k Renaultu, ozirajo za novimi potencialnimi dirkači. Zanimivo je le, da bo moral za ta eksperiment svoj kokpit odstopiti ravno Rus in ne Sainz, a dejstvo je, da bo moral tudi novinec Pierre Gasly, ki trenutno dirka v prvenstvu super formula, ponujeno priložnost zgrabiti z obema rokama.