Češko je Mango Shopping TV, postajo z lastnim 24-urnim kanalom, kupil od zasebne poljsko-ameriške komercialne mreže TVN, ki deluje 20 let, 13 let tudi kotira na Varšavski borzi. Z njo pa je ob svoji prvi akviziciji po poročanju časnika sklenil tudi dogovor o strateškem sodelovanju.

Lastnik TVN je Scripss Networks, ki ima v lasti tudi Food Chanel, Travel Channel in še nekatere druge tematske kanale. TVN sta sicer ustanovila poljska poslovneža Mariusz Walter in Jan Wejchert, ki sta pred dvema letoma za več kot pol milijarde evrov prodala dobro polovico deleža ameriški medijski družbi Scripps Networks Interactive.

"Televizijska prodaja je še vedno eden najbolj uspešnih načinov prodaje," je dejal Češko in navedel primer konkurenčne družbe za prodajo ležišč v Veliki Britaniji Eve, ki je imela lani 12 milijonov funtov prihodkov in 11 milijonov izgube, na borzi pa je vredna 170 milijonov funtov, Dormeo UK pa bo letos imel 14 milijonov evrov prihodkov in posluje z dobičkom.

Multinacionalka Studio Moderna s sedežem na Nizozemskem je sicer največ prihodkov v preteklosti ustvarila na ukrajinskem in ruskem trgu, na katerem pa so potrošniki izgubili dobršen del svoje kupne moči. Studio Moderna Holding je zato leta 2014 izgubil skoraj 10 odstotkov prodaje v primerjavi z letom prej. Tedaj je Češko povedal, da je bilo to najslabše leto v njegovi zgodovini.