Na modnem trgu največjega dobička več ne ustvarjajo oblačila, temveč modni dodatki, torbice, parfumi ali čevlji. Oblačila se le redko izkažejo za dobičkonosna, predvsem zaradi številnih originalom podobnih modnih kosov, ki si jih lahko modni navdušenci privoščijo po dostopnejših cenah. Prav zato se modnim podjetjem z vidika stroškov ne izplača več vlagati v oblačila, katerih proizvodnja je običajno draga, potrošnike pa je težko prepričati, da plačajo polno ceno ravno zaradi številnih cenejših različic, ki jih imajo na voljo.

Večji hit so »it« torbice

Prej kot za draga oblačila se modni navdušenci odločijo za nakup drage torbice ali čevljev, ki so tako imenovani »it« kos sezone. Prav zato oblačila predstavljajo le približno deset odstotkov poslovanja pri podjetjih kot sta Kering in Prada, največ izkupička pa dosežejo s prodajo torbic.

Kot je povedal nekdanji izvršni direktor znamke Calvin Klein Tom Murry, se modne hiše še danes vendarle odločajo za investicijo v oblačila in modne revije, saj se na modnih revijah podjetje predstavi in ustvarja svojo podobo, pa čeprav se nato namesto za dobiček borijo proti preveliki izgubi.