Zakaj je prav, da imamo tudi Slovenci svoj teden mode?

Na tednu mode lahko oblikovalci svoje kolekcije predstavimo medijem, našim strankam in širši publiki. Vedno več Slovencev pozna naše delo in ga spremlja. To je dobro, saj se očitno osvešča slovenska modna zavest.

Kaj pa sploh je ključni namen slovenskega tedna mode?

Ključni pomen je predstaviti kolekcijo za prihodnjo sezono. Vsaka znamka predstavi svoje trende, svojo zgodbo. Kolekcijo vidijo tudi modni uredniki, ki tako lažje spremljajo tudi delo slovenskih oblikovalcev.

Zakaj je za vas konkretno pomembno, da na tednu mode prestavite svojo novo kolekcijo?

Oblikovalcu je predstavitev na tednu mode dobra priložnost. Pokažeš, kako se tvoja znamka razvija, kaj novega si vpeljal v svoje delo. Tokrat je na primer mogoče opaziti kar nekaj moških kolekcij. Tudi sam sem jo predstavil prvič prav s to sezono (pomlad 2014).

Ste na račun sodelovanja na slovenskem tednu mode dobili nove stranke, več prepoznavnosti?

Seveda. S predstavitvijo kolekcije te spozna več ljudi in tako pridejo tudi nove stranke.

Lahko slovenski modni oblikovalec živi samo od tega, da prodaja svoje obleke?

Odvisno od načina dela, kako želiš pozicionirati svojo znamko. Od dela z modo se seveda da živeti. Dobra stran tega je tudi, da imamo oblikovalci res radi delo, ki ga opravljamo.

Kako dolgo potrebujete, da naredite kolekcijo?

Navdihi za novo kolekcijo pridejo zelo kmalu po tem, ko zaključiš prejšnjo kolekcijo. Navdih pride sam po sebi. Lahko so to neki trenutki v življenju, lahko je glasba, film, umetnost. Za izvedbo vzorčnih modelov pa običajno potrebujem mesec do dva dela. Odvisno od zahtevnosti in velikosti kolekcije.

Kaj je rdeča nit vaše tokratne kolekcije, ki ste jo predstavili na slovenskem tednu mode?

Kolekcija, ki sem jo predstavil, je poimenovana "Instinkt". Ukvarjal sem se s tem, kaj nam je vsem skupnega, prvobitnega. Je izredno grafična kolekcija - trobarvna (črna, bela, modra), z modernim, sodobnim slogom.

Kakšni so bili odzivi na to kolekcijo?

Odzivi so bili odlični. Tako na moško, kot na žensko kolekcijo.

Kdo so vaše stranke?

Moje stranke so moderne ženske, ki živijo različne življenjske stile. Sedaj se jim bodo pridružili tudi moški.

Je med slovenskimi oblikovalci velika konkurenca?

Mislim, da je prostora za vse dovolj in med sabo smo si zelo različni. Vedno je dobro imeti okrog sebe zdravo konkurenco. Zaradi tega si še boljši.

Galerijo fotografij s prvih dveh dni oktobrskega tedna mode si lahko ogledate tukaj.