Na Gimnaziji Ledina seveda ne zanemarjamo učnih uspehov, nasprotno, so več kot zavidljivi, a temelji našega delovanja so v ustvarjanju okolja, v katerem se posameznik počuti sprejetega in pomembnega ter zlasti soodgovornega za soljudi in okolico. Zavedamo se, da zazrtost v teorijo, kulturno delovanje, nesebično sobivanje in na sploh splošno izobraževanje res ne prinašajo takojšnjih podjetniško merljivih rezultatov, kaj šele finančnih učinkov, a so nujni pogoj za uspešen nadaljnji razvoj in preživetje nas vseh.
Obrazi prihodnosti: Oblikovati najbolj človečno v vsakem posamezniku
Vse prepogosto se nam zdi, da je nekaj vredno zgolj tisto, kar je novo ali vsaj na novo preoblikovano in poimenovano. Ne nazadnje to največkrat velja celo za naša vrednotenja. V vse bolj materializiranih odnosih in prevladujoči digitalizirani komunikaciji se v pridobitniškem stremljenju vse bolj ceni predvsem hitro otipljiv konkretni uspeh. Pri tem pozabljamo, da usmerjenost v zdaj in v lastni egoizem zamejuje delovanje za prihodnost. Ne samo, da s svojimi omejenimi zmožnostmi ne vemo, kakšne bodo dejanske potrebe prihajajočih časov, tega po navadi ne skušamo uvideti niti tam, kjer se nam to bolj ali manj po naključju odstira. V tej negotovosti je smiselno, da svoje zmožnosti in vedenje karseda široko odkrivamo in razvijamo ter da oblikujemo tisto najbolj človečno v vsakem posamezniku in v odnosih z drugimi. To nam daje verjetno edino pravo pripravljenost na spoprijemanje z izzivi, ki prihajajo.