Pred kratkim smo bili v družbi lepotnega kirurga, ki nam je do potankosti predstavil možnosti, kako se lotiti maščobe, ki se nabira okoli trebuha. Sicer ne potrebujemo tovrstne pomoči, toda iz izkušenj znancev vemo, da gre za veliko nadlogo moških. Ne zgolj estetsko, temveč tudi zdravstveno, saj je prevelik trebuh dokazano najnevarnejša oblika debelosti. »Predstavljam si, da imam zadnjico spredaj,« mi je nedavno v šaljivem tonu rekel znanec, potreben korenite diete. Če bi resnično imel takšno zadnjico, bi dekleta gotovo vzdihovala, kako zelo je seksi.

Na seksi ritko prisegata oba spola, zato ne čudi, da je pomembna tudi oblikovalcem avtomobilov. In če je takšna, da ni zgolj privlačna, temveč ima tudi uporabnostno nrav, privablja tiste zemljane, ki prisegajo na karavane. Ali drugače rečeno: očete in mame, ki jim je pomemben izdaten prtljažni prostor. Da je dilema, kam z vsemi potovalkami in drugo kramo, tudi ko so potrebe nadpovprečne, v trenutku pozabljena. Svoj odgovor ponujajo tudi pri Renaultu, sliši pa na ime clio grandtour.

Da ne bo pomote, naš testni prijatelj spada med manjše karavane na trgu in to je nekaj, kar morate vzeti v zakup. Seveda očiten dolžinski prirastek 21 centimetrov glede na petvratno različico (427:406) prevedeno pomeni več prostora, ki pa ga je treba jemati z rezervo. Na zadnji klopi namreč ni ravno razkošje, ki bi se ga razveselili dolgini, sploh z glavo bodo prehitro v stropu. Zato nasvet: zadaj naj se ne namestijo višji od 1,7 metra, saj lahko voznik v nasprotnem med vožnjo pričakuje glasno tarnanje in jamranje. Več prostora ponuja prtljažnik, kjer je že v osnovi prostorski prirastek glede na petvratnega clia občutnih 145 litrov (445:300). Več kot dovolj za štiri potovalne kovčke. Če potrebujete še več prostora, je rešitev seveda enostavna, žal pa pri podrti klopi dno ni povsem ravno. Toda to ni velika težava, če želite zadaj varno in hitro na primer namestiti dve gorski kolesi. Lastniku se zato zna primeriti, da mu bo prtljažnik mazohistično govoril: Hočem še in še! Potencialni kupci pa bi znali že po nekaj testnih kilometrih po šolsko hitro dvigniti roko v zrak in zavpiti: Želim si ga! Kot smo si v srednji šoli sami želeli, da bi bili podobni pevcu skupine INXS Michaelu Hutchenceu, ki se nam je zdel največji frajer, sošolke pa so ob mrmranju besedil mislile predvsem na njega, njegove kodre in božanski glas.

Testnežu beseda biti povprečen ni bila pogodu. Tudi zato se je v nosu vrtel najzmogljivejši izmed trojice bencinskih motorjev, ki so na voljo, in sicer z močjo 120 konjev (87 kW), moč pa se je na prednji kolesi prenašala prek 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Z ročnim lahko prihranite 1200 evrov, a prosimo vas, da si tovrsten razmislek takoj izbijete iz glave. Seveda morate zavoljo kombinacije bencina in samodejnega menjalnika, ko beseda nanese na porabo, zamižati na eno oko, saj je povprečje 7,4 litra za kakšen liter previsoko, a se zato bencinar oddolži z zmogljivostmi (199 km/h, 9,2 s do stotice), ki bodo privabile nasmeh na obraz tudi malce bolj zahtevnega voznika. Velik adut je tudi oprema intens. Tempomat, navigacija, pametna kartica namesto ključa, 7-palčni zaslon na dotik, zadnji parkirni senzorji in ogrevanje sedežev so ob siceršnji popolni varnosti in udobju dodana vrednost za ta velikostni razred. Tudi zato se zdi cena 17.790 evrov žepu povprečnega Slovenca več kot primerna. Dokaz v prid tovrstnemu razmišljanju je tudi, da je clio nesporna številka ena na trgu.