Opel je s svojima modeloma mokka in zafira prisoten v dveh segmentih, ki so več kot priljubljeni tudi v Sloveniji. S prenovo sta oba avtomobila dobila več »vsebine« in nekaj lepotnih popravkov. Mokka X (na fotografiji spodaj) je mali terenec za prosti čas, ki je ena od Oplovih zgodb o uspehu. Zato je povsem jasno, da so avtomobil nekje na sredini delovne dobe osvežili. Z oznako X pri Oplu nakazujejo, da razumejo segment terencev za prosti čas. Štirikolesni pogon, ki je sicer na voljo za doplačilo, deluje prek elektronskega sistema in večlamelne sklopke, seveda pa ostaja v ponudbi tudi klasično dvokolesno gnana mokka, saj se po izkušnjah prodajalcev velika večina kupcev s takimi štirikolesniki vozi po urejenih cestah. Štirikolesni pogon je sicer na voljo v kombinaciji z bencinskim 1,4-litrskim motorjem s 140 ali 152 konji moči (103 ali 112 kW) in ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom ter dizelskim 1,6-litrskim pogonskim agregatom s 136 konji (100 kW). Mokki X so sicer namenili še klasični 1,6-litrski bencinski motor s 115 (85 kW) in 1,6-litrski dizel s 110 konji (81 kW), ne manjka pa različica s plinskim pogonom LPG. Mokka je zdaj nekoliko oblikovno spremenjena, dobila je izboljšane žaromete s tehnologijo LED, nekaj elektronskih pomagal, kot je na primer opozorilo pred naletom, prav tako sta na voljo novi sistem On-Star (pomoč v primeru kraje, samodejni klic ob trčenju, diagnostika vozila) in pametni brezkontaktni ključ v bogatejših paketih opreme. Avtomobil je zdaj na voljo z izhodiščno ceno 19.150 evrov.

Prenovljena zafira (na fotografiji zgoraj, v Sloveniji so jih prodali že 5000) je družinski enoprostorec, ki se zdaj oblikovno še bolj spogleduje z linijami, ki so jih pri Oplu ubrali pri predstavitvi nove astre. To se posebej pozna na njenem sprednjem delu, medtem ko je zadek ostal bolj ali manj nespremenjen, zato pa so vozniku namenili na novo oblikovan volanski obroč in večji zaslon na dotik na armaturni plošči. Prav tako je v zafiri na voljo omenjeni sistem On-Star. V zafiri za doplačilo ponujajo tudi nekoliko večjo stekleno streho, avto pa je mogoče dobiti tudi v sedemsedežni različici. 720-litrski prtljažnik (1860 ob podrti klopi) pa je tako in tako eden od adutov enoprostorcev kova zafira. Motorna paleta je pestra, saj lahko kupec izbira med različnimi bencinskimi in dizelskimi motorji ter pogonom LPG, moči pa segajo od 120 do 200 konjev (od 88 do 147 kW). Pri Oplu pričakujejo, da bo večji del prodaje v Sloveniji še vedno predstavljal 1,6-litrski dizelski motor s 136 konji. Sicer se cene prenovljene zafire začnejo pri 21.290 evrih. az