Kar se je začelo leta 1996 z Mercedes-Benz Australian Fashion Week, je danes mednarodno priznana veriga tednov mode v metropolah, kot so Miami, Berlin, Sydney, Carigrad. Ljubljana se je ekskluzivnemu seznamu pridružila oktobra lani. »MBFWLJ že vse od začetka krasi izjemno kakovosten modni program, močan strokovni pogon ter seveda mednarodni predznak, ki ga prinaša vključenost v mrežo tednov mode prestižne nemške avtomobilske znamke,« pove Metka Kejžar, vodja marketinga in odnosov z javnostmi pri Autocommerceu, ki sodeluje pri dogodku kot organizator.

V humanitarne vode po cunamiju

Letošnja, druga edicija MBFWLJ, ki je modnim navdušencem vrata odprla včeraj zvečer, gosti dvanajst domačih in tujih modnih oblikovalcev, Ljubljano pa je prvič obiskala tudi svetovno znana manekenka in človekoljubka Petra Nemcova. »Svetovljanka po duši in po poklicu,« pravi Kejžarjeva o manekenki, ki je po izjemni preizkušnji, ko je na tajskem otoku Khao Lak leta 2004 preživela cunami, natanko pred desetimi leti zagnala dobrodelno organizacijo Happy Heart Fund. Ta je v preteklem desetletju omogočila zagon več kot sto varnih šol in otrokom, ki so izgubili svoje starše, pomagala na njihovi poti do vključevanja v družbo in gradnje novih lokalnih skupnosti.

Izjemno altruistično in človekoljubno držo je seveda prepoznala tudi znamka Mercedes-Benz in Petro Nemcovo povabila k sodelovanju. Petra Nemcova je postala obraz novega razreda GLC, ki jo spremlja na vseh njenih poteh. Tako v metropolah kot na brezpotjih. Petra se rada pošali, da je novi GLC podobno nezaustavljiv kot njena volja za premagovanje izzivov. Češka lepotica bo goste pozdravila danes, na drugem dnevu tedna mode, ki bo po vsej verjetnosti zasedel tudi prvo mesto po številu obiskovalcev in akreditiranih novinarjev.

Predstavitev kolekcije Alberte Ferretti

Programski in umetniški direktor MBFWLJ Sašo Radovič v Cankarjevem domu oblikovalcem, modnim navdušencem, prijateljem znamke Mercedes-Benz, fotografom, publicistom, blogerjem in novinarjem zagotavlja izjemen vpogled v razburljivo modno dogajanje in sodelovanje pri največjem prazniku mode, lepote in dizajna v Sloveniji.

»MBFWLJ že v drugi ediciji postaja merilo za tovrstne dogodke, in če gre soditi po povpraševanju za vstopnice, akreditiranih novinarjih, udeležbi mednarodnih zvezd ter tujih medijev, gre za resnično izjemno izkušnjo nemške avtomobilske znamke,« pravi Kejžarjeva, ki sodi med tiste marketinške in modne navdušence, ki so izziv organizacije tako vsebinsko, programsko in organizacijsko zahtevnega tedna mode sprejeli z velikim navdušenjem. »Posebno pozornost tokrat namenjamo prihodu kolekcije Alberte Ferretti Limited Edition F/W 2016, ki jo gosti Wolfova 5. Alberta Ferretti je v svojih kolekcijah občutljiva in romantična interpretka večnega hrepenenja po lepoti, raziskovalka šarma in vseh odtenkov ženske osebnosti, v modnem svetu sinonim ženstvenosti, elegance, čutnosti in glamurja,« pove Kejžarjeva, ki pogovor nadaljuje z navdušenjem: »V kolekciji Limited Edition za jesen in zimo 2016 Alberta Ferretti raziskuje koncept glamurja in ga skozi svoje kreacije razvija od klasičnega v vsej svoji subtilnosti do modernega, poglablja se v simbolno misterioznost svoje tokratne inspiracije, ekscentrične markize Luise Cassati, ikone fatalne ženskosti brez primere in kompleksne osebnosti, ter se hkrati med procesom ustvarjanja vedno bolj približuje slogu brezhibne klasične ikonografije Giovannija Boldinija in nalezljivemu modernizmu Giacoma Balle.« Tako nastale kreacije kot odsev prehojene ustvarjalne poti odražajo bogastvo raznolikosti ženske osebnosti danes. Kolekcija Limited Edition sodi med najvišje linije kolekcij v modni hierarhiji in združuje vrhunsko estetiko oblikovanja z najboljšo tradicijo italijanskega rokodelstva na enak način, kot ga poznamo pri francoskem couturju, oblačila iz plemenitih tkanin pa nastajajo ročno izpod najbolj veščih rok izkušenih šivilj, ki toaleto za sprehod po rdeči preprogi predano ustvarjajo tudi 435 ur.