Skoraj pet metrov (4,90) dolgi pločevinasti velikan namreč s tremi metri medosne razdalje ponuja naravnost ogromno prostora. V njem se bodo potniki počutili odlično, velika drsna vrata naredijo svoje pri lažjem vstopanju in izstopanju, le potnika na sprednjih sedežih bosta morala malce bolj potelovaditi, ko bosta lezla v vozilo ali iz njega. To lahko v tesnih mestnih središčih postane neprijetno, zato je nekaj več manevriranja, posebno za voznika, potrebnega ne le pri parkiranju, pač pa tudi pri omenjeni vstopno-izstopni telovadbi. A na svojem delovnem mestu se bo zato voznik dobro počutil, pohvalil bo ročni 6-stopenjski menjalnik, ki mu je v veliko pomoč, da zbudi vseh 150 dizelskih motornih konjičev (110 kilovatov). Z njihovo pomočjo je namreč multivan ravno prav preskrbljen, hitra vožnja mu tako ni tuja, svoje pa naredi še zanesljivo podvozje, ki je naravnano tudi na udobje. Kot se za tak avtomobil pač spodobi.

Položaj za volanom je bolj kombijevski kot ne, volan je za nekatere okuse vseeno malce preveč položno nameščen, zato pa je pregled iz vozila odličen. Resnično je vsa ergonomija na značilno nemško zasnovani armaturni plošči nekaj, kar lahko pohvalimo, saj se v takih vozilih v prvi vrsti občuti in ne toliko gleda. Dizajn je nekaj, kar je pomembnejše za druge vrste vozil, multivan je v prvi vrsti to, kar bi moral biti. In tudi je – prevoznik potnikov. Motor, kot smo omenili, zmore ravno dovolj, da vozilo ni podhranjeno, a poraba je vseeno daleč od tiste, ki jo navaja tovarna – 8,8 litra goriva na 100 kilometrov pa vseeno ni številka, ki bi si prislužila preveliko grajo, saj mora motor premakniti velik kos precej oglate in dobri dve toni težke pločevine. In ker se krava molze pri gobcu, mu te številke lahko odpustimo.

Bolj v oči zbodejo številke v ceniku. No, to pa je že malce dlje od hipijev in legendarnega neuničljivega bulija. V osnovi avtomobil stane malo manj kot 37.000 evrov, kar je veliko, ne glede na to, kaj ponuja. Z »nekaj« dodatne opreme, in ta nekaj je upravičeno v narekovajih, pa z elektronskimi dodatki ceno izstreli proti 60.000 evrom. Res je, da je zaradi vseh teh dodatkov, od LED-luči, prilagodljivega podvozja, ki učinkovito deluje, parkirnega asistenta, 3-conske klimatske naprave, radarskega tempomata, električno nastavljivih sprednjih sedežev in še bi lahko naštevali, multivan svojevrstnež v svojem segmentu, a številke vseeno govorijo svoje. Za povprečen proračun nekoliko večje družine bo zato ostal bolj ali manj le želja. Trg namreč neusmiljeno deluje, kar je še kako po volji ravno kupcem, ki iščejo nekaj takega, kar naj bi multivan predstavljal.