Klan Kardashianovih je brez konkurence največja svetovna zvezda samopromocije, saj nihče natančno ne ve, zakaj naj bi bili pravzaprav slavni, razen zaradi tega, ker so slavni. So družina, ki je do popolnosti izkoristila nove medije od resničnostne televizije do selfijev in s tem mastno zaslužila.

Čeprav so najslavnejša selfijevska družina, še zdaleč niso edina. Morebiti je le naključje, da je ravno v času, ko so Kardashianovi trepetali za življenje moža ene od hčera, na facebooku več deset tisoč ljudi gledalo prenos pogreba 13-letnega Caleba Bratayleyja (umrl je sumljive smrti), zvezdnika ene najpopularnejših youtubovskih družin, Bratayleyjevih. Skupaj s starši in dvema sestrama je nastopal v videoposnetkih življenja družine, ki si jih je ogledovalo 1,7 milijona ljudi. Njihovi posnetki vsakdanjih reči, kot so družinski izleti, športne aktivnosti ali izdelovanje naravoslovnih šolskih projektov, so bili ogledani več kot milijardokrat. Mama iz družine Bratayleyjevih je tri leta skorajda v anonimnosti vsak dan objavljala posnetke, dokler zanje ni začelo skrbeti podjetje Maker Studios, ki je v lasti korporacije Disney, in zasloveli so.

Prav Maker Studios je valilnica zvezdnikov videobloganja oziroma vloganja, kot se reče tej samopromocijski dejavnosti objavljanja videoblogov. Ustanovil ga je Shay Carl Butler, ki si je tako rekoč izmislil vloganje. Kanal youtube njegove družine, imenovan Shaytardovi, ima tri milijone abonentov. Forbes ga je leta 2011 označil za »enega najpomembnejših videopodjetnikov youtuba«. Kako tudi ne, Butler je Maker Studio prodal Disneyju za 500 milijonov dolarjev. Tudi njegova družina s petimi otroki objavlja vsakdanje posnetke. Za enega od svojih sinov je dejal, da je »resnični Truman« saj se njegovo življenje snema od sekunde, ko se je rodil. Prvotni namen objavljanja posnetkov naj bi bilo prepričanje, da so »srečne družine prava rešitev za 73 odstotkov vseh svetovnih problemov«. Zdaj je vloganje za njih posel. Za dodatek pa so postali še slavni. Čeprav nihče ne ve natančno, zakaj.