Prevodi videoiger v resnični svet so se v zadnjih letih izkazali za velik uspeh tudi v Sloveniji. Najbolj znan primer je vsekakor igra Escape room, ki se je pojavila v številnih slovenskih mestih. Organizatorji udeležence igre zaprejo v sobo z ugankami, udeleženci pa nato poskušajo uganke razvozlati ter najti izhod iz sobe. Danes predstavljen video ponazarja, kako Escape room dvigneš še na višjo raven.

Skupina britanskih filmarjev se je odločila navezati moči skupaj z lokalnimi organizatorji Escape room in drugih podobnih dogodkov, da bi podobno izkušnjo ponudili naključnim uporabnikom spletnih videoklepetalnic. Namesto reševanja ugank pa so imeli naključni uporabniki klepetalnic priložnost preizkusiti svoje veščine v streljačini med zombi apokalipso.

Naloga, ki si jo je zadal studio Realm Pictures, je pravzaprav izredno zahtevna. Prizorišče igre se nahaja na vrtu njihovega filmskega studia, ki se na srečo za omenjeni projekt nahaja v stari angleški cerkvi. Žanru primeren vrt so nato napolnili z rekviziti, ki bi jih pričakovali v streljačinah, kot so granate, puške, večja avtomatska orožja itd. ter jih skrili, da so jih lahko našli zgolj bolj pozorni igralci. Da bi igralci dobili občutek resnične zombi apokalipse, pa so najeli pomoč organizatorjev družabnih dogodkov, ki so se našemili in vživeli v vloge. Vse skupaj je bilo nato posneto s pomočjo GoPro kamere na čeladi glavnega protagonista resničnostne igre.

S snemanjem pa se stvari šele zares začnejo. Posnetek namreč ni zgolj zmontiran video, ki so ga organizatorji posneli s prijatelji in nato objavili na splet. To bi bilo preveč enostavno. Kar vidimo na posnetku, so videli tudi naključni igralci videoigre. Vsa igra, z vsemi vizualnimi iz zvočnimi učinki je bila zmontirana v živo in prek spleta posredovana v klepetalnice, kot je Chatrulette. Slednja je bila pred leti priljubljena kakšnih 5 minut, preden so uporabniki ugotovili, da je predvsem zbirališče ekshibicionistov, a očitno nekateri na njej še naprej vztrajajo.

Presenečenje, ko so namesto obscene neprimernosti naleteli na ponudbo za igranje resničnostne videoigre, je moralo biti zato še toliko večje. Ko so opazili, da se protagonist tudi zares v živo odziva na njihove ukaze, pa so nedvomno vedeli, da so del nečesa posebnega.