Kako torej z eno besedo opisati ta avtomobil? Kot da bi prispel na tržnico in rekel – uau. Presenečenje. Tako, dobrodošlo, pozitivno. Kajti sandero je kar nekaj časa veljal v očeh razvajenih kupcev za neki privesek Renaulta, kamor so Francozi »pokopali« svojo tehniko izpred generacije ali dveh. A pozor, sandero jih je postavil na svoje mesto, kajti vse to lahko pomeni, da za razumen denar lahko dobite ogromno.

Dobro, malo več kot štiri metre dolg avtomobil ni kandidat za lepotca leta, nikoli ne bo »mister universe«. A to tudi noče biti. Kajti njegove prednosti so skrite v notranjosti. Če oblika ne obeta veliko, je avto vseeno prostoren in po svoje nevpadljiv. Konec koncev se tako potnika na sprednjih kot potniki na zadnjih sedežih lahko počutijo dovolj udobno, da se ne morejo pritoževati, še prtljažnik s svojimi 320 litri ponuja povsem solidno prostornino za vsakodnevne potrebe.

Notranjost je taka, kot je, presežkov ne morete pričakovati, a vseeno ne deluje prepoceni ali površno. Nasprotno, tako kot celoten avtomobil je tudi tukaj vse na svojem mestu, s sicer nekoliko poceni delujočo plastiko, pa vendar. In še počutje za volanom ni ne naporno ne utrujajoče. Za piko na i poskrbi tudi lega avtomobila na cesti. Priganjanje skozi ovinke je sicer disciplina, ki je sandero ne mara preveč, a po drugi strani na avtocesti pusti že kar presenetljivo dober vtis, teče mirno in kontrolirano. In enako bi lahko trdili za menjalnik, ki sicer premore le pet prestav, a so te vseeno solidno preračunane, da avtomobil dosega sprejemljive hitrosti in je prestavna ročica vozniku v pomoč.

Kar velja tudi za motor. 1,5-litrski dizelski štirivaljnik na papirju premore sicer le 75 konjičev (55 kilovatov), v praksi pa se sandero izkaže kot poskočen štirikolesnik, s katerim je vožnja lahko tudi užitek. In tudi postanki na bencinskih črpalkah so, saj je na testu motor porabil zelo dobrih 4,7 litra na 100 kilometrov.

Ob vsem naštetem ima sandero tudi glede opreme vse, kar naj bi tak avtomobil imel (klimatska naprava, ESP, zatemnjene šipe, električno nastavljiva ogledala...), in to za zelo sprejemljivo ceno 11.050 evrov. In če niste obremenjeni preveč s samim zunanjim videzom avtomobila ali blagovno znamko, ampak bolj s svojo denarnico, je sandero s tem motorjem kot tržnica. Nekaj boste našli na njem, nekaj, kar bi vas znalo prepričati. Vsekakor pa ponuja veliko več, kot bi mu pripisali na prvi pogled. Na to tržnico morate vstopiti, da bi jo zares prepoznali.

Več fotografij na www.dnevnik.si