- #1 Celovška pri Hali Tivoli
- #2 Roška cesta
- #3 Topniška ulica pri Fakulteti za socialno delo
- #4 Železniški prehod na Vodovodni ulici
- #5 Prehod preko Štajerske ceste na krožišču Žale
- #6 Dolenjska cesta od križišča z Rakovniško ulico do AC priključka
- #7 Križišče Lorenzove in Dolenjske ceste
- #8 Križišče Vodnikove in ulice Na Jami
- #9 Križišče Šišenske in Celovške
- #10 Križišče Celovške in ulice Milana Majcna
- #11 Večna pot pri Mostecu
- #12 Jamova ulica
Oglejte si celoten seznam Ljubljanske kolesarske mreže
http://www.kolesarji.org/pasti/
Obrazložitev
Kolesarska steza, ki vodi iz Šiške proti centru, je zaradi avtobusnega postajališča na Celovški prestavljena na parkirišče pod Halo Tivoli. Ker je steza zakrita z drevesi, desno zavijajoči vozniki kolesarjev, ki prečkajo cesto, pogosto ne opazijo pravočasno.
Odgovor MOL
Poteka kolesarske steze žal ne moremo urediti drugače, bomo pa prečkanje prek vozišča poudarili oziroma dodatno označili.
Obrazložitev
Zaradi prepovedi vožnje s kolesom med Streliško in Karlovško cesto so kolesarji vodeni čez cesto in po ozki dvosmerni kolesarski stezi do naslednjega križišča. Če hočejo nadaljevati na Dolenjsko cesto, se morajo preleviti v pešca, za na Privoz pa morajo prečkati dodatno cesto.
Odgovor MOL
Kolesarska steza je urejena glede na razpoložljive prostorske možnosti in je lepo pregledna.
Obrazložitev
Ker dva kraka križišča Topniške ulice z uvozno cesto na parkirišče pred Fakulteto za socialno delo nista opremljena s prehodoma za pešce in kolesarje, ti pogosto prečkajo cesto na prvem najbližjem križišču Vojkove in Topniške, po Topniški pa vozijo v napačno smer.
Odgovor MOL
Na priključkih dovoznih poti se prehodi za pešce oziroma kolesarske steze praviloma ne označujejo, označitev pa načrtujemo v letu 2015.
Obrazložitev
Vodovodna cesta prečka železniško progo Ljubljana–Kamnik pod zelo ostrim kotom, zato kolesarji prečkajo progo pod zelo ostrim in nevarnim kotom, kar se pogosto konča s padci.
Odgovor MOL
Ureditev železniškega prehoda žal ni v pristojnosti Mestne občine Ljubljana.
Obrazložitev
Ko pešec ali kolesar prečka cesto, se bo voznik na zunanjem voznem pasu ustavil, voznik vozila na notranjem voznem pasu pa kolesarja morda ne bo videl. Prav tako so kolesarji preko tega križišča vodeni preko ovinkov.
Odgovor MOL
Krožišče bomo v letu 2015 preuredili v t. i. turbo krožišče s spiralnim potekom, po katerem so prometni tokovi vodeni po ločenih voznih pasovih še pred uvozom v krožno križišče.
Obrazložitev
Zelo prometna Dolenjska cesta od križišča z Rakovniško ulico do priključka na avtocesto nima celovito urejene kolesarske infrastrukture.
Odgovor MOL
Na eni strani je kolesarska steza že urejena, na drugi bo urejanje, kjer je to možno, potekalo po odsekih. Res pa je, da za ureditev kolesarske steze povsod ni razpoložljivega zemljišča.
Obrazložitev
Kolesarska steza ob Dolenjski cesti, ki je speljana preko zelo ostrih zavojev, je grobo prekinjena z desnim izločilnim pasom za motorni promet. Ker je zavoj zelo blag, ga vozniki pogosto prevozijo nevarno hitro.
Odgovor MOL
Križišče je urejeno skladno s projektno dokumentacijo in gradbenim dovoljenjem.
Obrazložitev
Kolesarska steza ob Vodnikovi je umaknjena daleč v križišče. Vozniki, ki tukaj pogosto vozijo zelo hitro, zato ne upoštevajo prednosti kolesarjev, ki prečkajo Vodnikovo.
Odgovor MOL
Na križišču sta za upočasnjevanje prometa postavljeni grbini.
Obrazložitev
Semafor na Šišenski je opremljen z zeleno puščico za zavijanje desno. Vozniki avtomobilov ne upoštevajo, da imajo kolesarji in pešci kljub temu prednost, ko se zanje prižge zelena luč. Takšnih situacij je v Ljubljani še kar nekaj.
Odgovor MOL
Udeleženci v prometu morajo spoštovati prometne predpise, saj lahko le tako zagotovijo svojo varnost in varnost drugih.
Obrazložitev
Kolesarska steza ob Celovški poteka tako, da voznik, ki zavija desno na Celovško, kolesarja vidi šele, ko mu je že zaprl kolesarsko stezo. Zaradi neustrezno postavljenega ogledala je nevarnost nesreče še večja.
Odgovor MOL
Predvidena je postavitev semaforja, in sicer v letu 2015.
Obrazložitev
Prehod za kolesarje na mestu, kjer se na Večno pot priključi kolesarska steza, ki pripelje od motela Park, ni vrisan in je slabo pregleden. Poleg tega vozniki tukaj vozijo hitreje od omejitve, zato kolesarja opazijo šele tik pred prehodom.
Odgovor MOL
Za umiritev hitrosti smo postavili grbini.
Obrazložitev
Kolesarska steza na pločniku ob Jamovi je od križišča z Jadransko zaradi številnih dovozov problematična, prehod kolesarske steze na vozišče pa je neudoben in nevaren. Tik pred njim je visoka in strma izboklina, kar neudobnost in nevarnost še povečuje.
Odgovor MOL
Na cesti je premalo prostora, da bi bila tam zarisana tudi kolesarska steza. Drugačna izvedba zato žal ni možna.