Pri modelih Renault Clio so odkrili potencialno možnost nastanka poškodbe na prednji gibljivi cevi zavore ter možnost nastanka napake na delovanju zavornega bata zadnjega zavornega valja. Do napake bi sicer lahko prišlo le ob specifičnem načinu zaviranja - uporabi ročne zavore med vožnjo, čemur sledi silovito zaviranje, so pojasnili v družbi Renault Slovenija.

V primeru take okvare bi se na armaturni plošči prižgala opozorilna luč za raven zavorne tekočine, za zaviranje pa bi bilo potrebno več moči na zavornem pedalu, kar lahko vpliva na učinkovitost zavornega sistema vozila.

Na prvih preventivnih pregledih v Franciji je bila možnost nastanka teh poškodb odkrita na izjemno nizkem številu pregledanih vozil. Kljub temu so se odločili za vpoklic cliov, izdelanih do marca 2013 v Turčiji ali do aprila 2014 v Franciji. Vpoklic zadeva 400.000 vozil, od tega 4000 v Sloveniji.

Z namenom kontrole položaja zavornih cevi so v Sloveniji na pregled povabili tudi 300 kangoojev. Po podatkih nemške tiskovne agencije dpa so po vsem svetu vpoklicali skoraj 64.000 teh Renaultovih modelov, in sicer izdelanih v Franciji med septembrom 2012 in majem 2013.