Ekipa start upa Povio z avtorjem ideje Matevžem Petkom na čelu je pred dnevi končala trimesečni program mentorstva v pospeševalniku Y Combinator in se predstavila smetani 500 vlagateljev. Poudariti velja, da v pospeševalnik sprejmejo zgolj odstotek vseh start upov, Povio pa je za DoubleRecallom drugi start up slovenskih ustanoviteljev, ki se mu je uspelo prebiti v najprestižnejši pospeševalnik po oceni revije Forbes.

Vse je šlo po načrtih

V treh mesecih se je ekipa Povia posvečala izboljšanju aplikacije za deljenje fotografij med prijatelji, izpilila njen dizajn in naredila izjemen napredek v uporabniški izkušnji, bili pa so deležni mentorstva ustanoviteljev Gmaila, GroupOna in Reddita.

Preden je Petek konec poletja lani znova odhajal v Kalifornijo, je v pogovoru za Gazelo povedal, da gredo tja iskat vlagatelja, ki bi jim omogočil širjenje ekipe, da ne bi bili v njej samo Slovenci, ampak tudi ljudje različnih kultur in pogledov. »Tam tudi hitreje napreduješ, ker si v okolju s podobno mislečimi ljudi,« je takrat dejal Petek, po zaključenem programu v Y Combinatorju pa potrdil, da če ne bi bili vključeni v pospeševalnik, ne bi tako hitro napredovali.

Uresničila pa se je tudi njegova želja po širjenju ekipe, saj se jim je konec minulega leta na pobudo Andraža Logarja iz 3fs pridružila še ekipa Calumaa, ki je razvila aplikacijo Vert.

Ostajajo v ZDA

Povio bo predstavitvi na Demo Dayu, kjer so navduševali vlagatelje, nadaljeval svojo pot v ZDA, kjer želijo najprej pridobiti čim več ameriških študentov, nato pa še po preostalem svetu. V ZDA so namreč med študenti Santa Clara University pridobili 1200 uporabnikov, med katerimi jih aplikacijo dnevno uporablja več kot polovica.

Na Twitterju so ga ocenili kot nekaj povsem drugačnega in osvežujočega od preostalih aplikacij za deljenje fotografij. »Povio uporabljam 30 sekund in zdi se mi, da bo to novi Instagram,« je na Twitterju zapisal eden od uporabnikov.

Navdušen tudi Techrunch

Da je Povio ob vseh tovrstnih aplikacijah nenavadno unikaten, se je razpisal tudi ugledni medij Techrunch, navdušen, kako je ekipa s slovenskimi koreninami postregla s povsem novim konceptom uporabniške izkušnje. Povio se namreč od drugih aplikacij za deljenje fotografij razlikuje po tem, da omogoča deljenje fotografij, ko te za to prosijo tvoji prijatelji. Vsebino torej deliš zgolj s tistimi, ki jih zanima, kaj v tistem trenutku počneš, medtem ko pri drugih aplikacijah uporabniki delijo z vsemi drugimi uporabniki, ne glede na to, ali jih to zanima ali ne.

Povio je sicer do zdaj poleg naložbe v Y Combinatorju prejel še semenski kapital treh večjih družb, in sicer Andreessen Horowitz, Khosla Ventures, General Catalyst in Maverick Capital, ki so jim pomagale kriti stroške med bivanjem v pospeševalniku.