Sejem IFA se je razvil v enega najvidnejših sejmov z izdelki za dom in življenjski slog v svetovnem merilu. Na njem se predstavljajo izdelovalci zabavne elektronike, telekomunikacij, fotografske opreme in gospodinjskih aparatov ter elektronski mediji. Na lanski razstavi, kjer se je predstavilo 1164 razstavljavcev iz 46 držav, so sodelujoči sklenili za več kot 3 milijarde evrov poslov in tako še presegli rekorden rezultat iz leta 2008. Sejem si je ogledalo več kot 224.000 obiskovalcev, ki so največ pozornosti posvetili zabavni elektroniki in domačim aparatom.

Po odmevnem nastopu v letih 2008 in 2009 bo svetovne tokove inovativnega dizajna izzvalo tudi Gorenje, ki letos praznuje šestdeseti rojstni dan. Lani je na tem sejmu svetovno premiero doživela kolekcija Gorenje designed by Karim Rashid, ki je strategijo sodelovanja z zvezdami oblikovanja popeljala še korak naprej. Na lanskem sejmu IFA je bila predstavljena tudi nova linija Gorenje Simplicity. V duhu časa sta bili poleg dizajna in inovacij glavni temi lanskoletnega sejma ekologija ter energijska učinkovitost aparatov energijskega razreda A++. Večina hladilno-zamrzovalnih aparatov iz nove kolekcije Gorenje Retro sodi prav vanj.