Turk je na čelu Simobila od marca 2007. V tem času je podjetje pridobilo številne nagrade s področja komuniciranja in marketinga, certifikata družini prijazno podjetje in ugleden delodajalec, dvakrat pa tudi priznanje zlata nit za najboljšega zaposlovalca v kategoriji velikih podjetij. Turkovo vodenje družbe sta zaznamovali rast skupnosti uporabnikov in usmerjenost k zelenemu poslovanju, so v obrazložitvi zapisali v oglaševalski zbornici.

Zavarovalnica Triglav si je nagrado oglaševalca leta prislužila za vzpostavitev celovitega sistema upravljanja blagovne znamke in prenovo celostne grafične podobe. Kot so predstavniki zbornice navedli v obrazložitvi, je družba različne elemente trženjskega spleta uporabljala prepričljivo, konsistentno, na izviren način in v skladu s celostno podobo znamke. Svoje storitve je uspešno prilagodila sodobnim tehnologijam, čemur so sledile tudi komunikacije z razvojem mobilnih aplikacij.

Danes zvečer bodo podelii srebrna priznanja Sofa

Ob zaključku drugega dne 22. izdaje Sofa, ki ga sicer organizira Slovenska oglaševalska zbornica, bodo danes zvečer v Portorožu podelili srebrna priznanja Sofa in nekatere druge nagrade. Zlata priznanja Sofa, velike nagrade v vseh tekmovalnih skupinah in naziva znamke in agencije leta bodo podelili na zaključni slovesnosti v petek.

Predsednica 22. Sofa Darja Zajc je letošnjo izdajo festivala ocenila pozitivno. "V vlogi predsednika ni najlažje biti zadovoljen, a prihajam z dobrimi in spodbudnimi občutki," je poudarila na novinarski konferenci v Portorožu. Kot je dejala, so predavatelji povzeli letošnjo rdečo nit festivala, ki je navdih, obiskovalci pa številčno presegli pričakovanja.

Na festivalu je po besedah izvršne direktorice tekmovalnega programa Lučke Peljhan "spet tekmovalo najboljše, kar smo v zadnjem letu sproducirali v Sloveniji". V boj za nagrade prijavilo 11 odstotkov več del kot lani. Tekmovalni program je postregel z dvema novima kategorijama, namenjenima medijem in vsebinam. Ob tem je Peljhanova poudarila, da je letos postalo jasno, da so skupine zgolj oblika artikulacije.

"Današnje komunikacije so do te mere prepletene, upoštevajo, soustvarjajo in inovirajo vse novodobne zahteve, da je postalo gledanje zgolj skozi skupine irelevantno," je pojasnila. Tako si po njenem ni več mogoče zamisliti vsebine, ki ne bi ta šla skozi vse možne komunikacijske kanale, po meri posamezne kampanje ali blagovne znamke pa ustvarjalci stalno celo ustvarjajo nove kanale.

Podobno, da so nove tehnologije v veliki meri že vpletene v celostne oglaševalske kampanje, je ugotavljal tudi predsednik žirije Uroš Goričan. Korak naprej je po njegovem tudi, da se vse blagovne znamke zelo trudijo, kako v kampanje vključiti uporabnike. Oglaševanje tako ni več pasivno, pač pa želijo blagovne znamke na osnovi stičnih točk z uporabniki graditi nove zgodbe.