Planiranje prihodnjega poslovanja je v mladem in hitro rastočem podjetju eno izmed najbolj zahtevnih in tudi najbolj nehvaležnih opravil. Zahtevno in nehvaležno je zato, ker poskušaš predvidevati prihodnost, pri čemer pa se ne moreš preveč opreti na pretekle podatke, saj le-teh nimaš na pretek. In če si hkrati še hitro rastoče podjetje, ti podatki za preteklost niti ne bi kaj dosti pomagali, saj se situacija, v kateri je podjetje, iz meseca v mesec zelo spreminja. Zato se splača v takem podjetju analizirati poleg podatkov iz preteklosti (iz lanskega leta) tudi nedavne podatke, ki znajo biti precej bolj zanesljiva podlaga za planiranje prihodnosti, saj je situacija iz preteklega meseca bolj podobna trenutni situaciji kot tista iz istega obdobja preteklega leta.

V vsakem primeru predstavlja planiranje v vsakem podjetju eno izmed ključnih opravil. Ker je poslovanje sestavljeno iz množice različnih dejavnikov (od ljudi, likvidnosti, nabora potencialnih strank, do marketinga, razvoja novih funkcionalnosti itn.), je potrebno za uspešnost podjetja te dejavnike med seboj uskladiti. Če npr. kot spletna trgovina pričakujemo povečano povpraševanje v določenem obdobju, moramo za takrat zagotoviti dodatne kadre, vnaprej povečati zaloge, da bomo lahko naročeno blago dostavili do strank itn. Planiranje nam pri tem pomaga, da pričnemo izvajati posamezne aktivnosti pravočasno, da imamo stalno na voljo zadosti likvidnih sredstev oz. po domače denarja, da pravočasno (in ne predčasno) zaposlimo nove sodelavce itn. Posledično nam planiranje omogoča, da povečamo verjetnost, da bomo na koncu tako uspešni, kot si želimo biti.

Kadar planiraš prihodnje poslovanje le za eno podjetje, lahko način planiranja popolnoma prilagodiš značilnostim tega podjetja, kar olajša razmislek o prihodnosti. To je še posebej uporabno za start-up podjetja, ki razvijajo nove ideje in nove poslovne modele, ki doslej sploh še niso obstajali. Za podjetja, ki pa se ukvarjajo s podobno dejavnostjo kot že obstoječa podjetja, pa je smiselno uporabiti podatke podobnih podjetij kot oporo pri načrtovanju aktivnosti in pripravi planov.

Planiranje skupaj z vsemi podjetji v skupini Netretail je zaradi zgoraj napisanega za mimovrste>) ena izmed prednosti pri pripravi naših načrtov za naslednje leto. Pri tem se namreč lahko opremo na dosedanje podatke in rezultate vseh podjetij v skupini, kar nam prek primerjave z našimi podatki omogoča ugotoviti, kje imamo še rezerve in priložnosti, da se izboljšamo. Ravno to nam bo tudi omogočilo, da bomo lahko naše poslovanje še izboljšali in tako strankam ponudili boljše storitve in tudi čim bolj ugodne cene.